به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : ۷۲۷۰۴
کی‌روش: مصلحت‌آمیز جدا می‌شوم

خداحافظی كيروش با تیم ملی فوتبال ايران

گروه ورزشی: بر اساس توافق رییس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی، کارلوس کی‌روش پس از دیدار با سوئد و شیلی از تیم ملی ایران جدا می‌شود.
خداحافظی كيروش با تیم ملی فوتبال ايران
علی کفاشیان پس از نشست با کارلوس کی‌روش از خداحافظی با سرمربی پرتغالی تیم ملی پس از دو دیدار دوستانه با سوئد و شیلی خبر داد. این موضوع در نتیجه اختلاف نظر کی‌روش و فدراسیون فوتبال بر سر حضور یا عدم حضور جهانبخش و آزمون در بازی‌های تیم ملی فوتبال امید رخ داده است. هرچند کفاشیان از توافق با کی‌روش برای حضور سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در تیم ملی امید و رقابت‌های انتخابی المپیک خبر داده اما اعلام کرد که کی‌روش پس از دو دیدار دوستانه ایران با سوئد و شیلی از تیم ملی جدا می‌شود. رییس فدراسیون فوتبال گفته که به دنبال جانشین کی‌روش است.

کارلوس کی‌روش نیز با تایید این خبر گفته است که پس از جلسه با کفاشیان قرار شده به صورت توافقی و مصلحت آمیز از یکدیگر جدا شویم. او هم‌چنین گفته است: می‌خواستم ادامه همکاری دهم اما فشار آوردند و در نهایت مجبور شدم که این تصمیم را بگیرم. کی‌روش هم‌چنین گفته که خسارتی برای جدایی‌اش از تیم ملی فوتبال ایران نخواهد گرفت اما تاکید کرده که درباره این اتفاقات و دلایل جدایی‌اش از فوتبال ایران، رییس فدراسیون باید پاسخگو باشد. پیش از این اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی نیز پس از نشست مشترکی ظاهرا به اختلاف‌نظر‌های جدی با یکدیگر مواجه شده بودند، به گونه‌ای که کی‌روش در نشست خبری‌اش رسما با نام‌بردن از دبیرکل فدراسیون از او و سیاست‌های کاری‌اش انتقاد کرد.
مرجع : ایسنا