به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب : ۵۲۷۶۰
بالاتر از مانوئل نویر و آرین روبن

کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن سال اروپا شد

گروه ورزشي: کریستیانو رونالدو بالاتر از مانوئل نویر و آرین روبن به عنوان برترین بازیکن اروپا در فصل گذشته انتخاب شد.
کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن سال اروپا شد
مراسم انتخاب برترین بازیکن اروپا در فصل گذشته در شهر موناکوی فرانسه برگزار شد و کریستیانو رونالدو موفق شد بالاتر از مانوئل نویر و آرین روبن به عنوان برترین بازیکن اروپا انتخاب شود. رونالدو فصل گذشته همراه رئال‌مادرید عملکرد بی‌نظیری در لیگ قهرمانان اروپا داشت و توانست رکورد گلزنی در یک فصل را به نام خود ثبت کنم.
رونالدو با گلهایی که برای رئال مادرید به ثمر رساند به این تیم کمک کرد تا پس از 12 سال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. لیونل مسی در سال 2011، آندرسی اینیستا در سال 2012 و فرانک ریبری در سال 2013 توانسته بودند این جایزه را به خودشان اختصاص دهند و اکنون کریستیانو رونالدو نیز توانست نام خودش را در فهرست برندگان جایزه برترین بازیکن اروپا ثبت کند.

رونالدو: خیلی خوشحالم

رونالدو پس از انتخاب به عنوان برترین بازیکن اروپا گفت: خیلی خیلی خوشحالم . باید از هم تیمی هایم تشکر کنم چرا که این جایزه بدون کمک انها بدست نمی‌آمد. درست است که من یه جایزه فردی کسب کردم ولی تمام هم‌تیمی‌هایم در انتخابم به عنوان بهترین بازیکن اروپا نقش داشتند.

رونالدو ادامه داد: سال گذشته برایم بسیار رویایی بود . خیلی سال موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشتم . باید از هواداران و مربی تیمم تشکر کنم . من در سال گذشته توانستم بازی های خوبی برای رئال به نمایش بگذارم و به افتخارات مهمی نیز دست پیدا کردیم. رونالدو سال گذشته نیز توانست به عنوان برترین بازیکن جهان دست یابد و این دومین افتخار مهمی است که او در عرض یک سال کسب می کند. این مهاجم گلزن پرتغالی که می تواند به زودی رکورد گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا را نیز به نام خود ثبت کند، یکی از نامزد‌های اصلی دریافت توپ طلای سال 2014 نیز است.