به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۰۲ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۷۸۶۷۴

روزنامه های سیاسی امروز 2 خرداد


میرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۲ ۱۲:۱۸
یکی آقازاده عالیجناب سرخپوش رو دریابه (304445)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۲ ۱۸:۱۲
میر اندازه دهنت صحبت کن (304550)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۲ ۱۵:۱۹
رهبر معظم انقلاب گفتند: هر حنجره‌ای که در جهت اختلاف بین مسلمانان حرف بزند، بلندگوی دشمن است؛ چه خودش بداند چه نداند. قابل توجّه آقای جنّتی امام جمعه موقت تهران. (304506)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۲ ۱۵:۵۵
درود بر حضرت آیت الله هاشمی عزیز؛مرد اعتدال و امید (304509)
همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۲ ۱۶:۵۱
شما برو اونی رو دریاب که میگه نباید به هر قیمتی آب و نان مردم را تأمین کرد (304526)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۲ ۱۸:۰۶
علیرضا خانی در سرمقاله اطلاعات فهرستی از گزارش هایی درباره تخلف ها ارایه داده مثلا وزارت بهداشت مدام هشدار می‌دهد نسبت به کمپوت‌ها و سس‌ها و کنسروها و رب‌ها و شامپوهای غیرمجاز و معاونت دارویی از هجوم داروهای غیرمجاز ماهواره‌ای و غیرماهواره‌ای خبر می‌دهد.رنگ‌های غیرمجاز خوراکی، نوشیدنی‌های غیرمجاز، لوازم آرایشی غیرمجاز، داروی بیهوشی غیرمجاز، امور پزشکی غیرمجاز، افزودنی‌های خوراکی غیرمجاز، فیلم‌های غیرمجاز، اسباب‌بازی‌های غیرمجاز، جنگل‌‌خواری غیرمجاز، کوه‌خواری غیرمجاز، شالیزخواری غیرمجاز. (304545)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۲ ۱۸:۰۷
سردبیر روزنامه بر این فهرست افزوده:این‌ها نشانه بدی است. مردم می‌پرسند مگر ممکن است مؤسسه مالی و اعتباری که ساختمان دارد و تابلو دارد و کارمند دارد و شعب خود را در بهترین مناطق شهرها به هفت رنگ می‌آراید و تبلیغات تلویزیونی هم می‌کند از دید مسئولان پنهان مانده باشد؟ کوههایی را که روز روشن با لودر و بلدوزر می‌تراشند و برج و بارو می‌سازند، مگر زیرزمین است که پنهان باشد؟ برج‌های صدمتری در کوچه‌های هشت متری که از هفت فرسخی پیدایند، چگونه غیرمجازند؟ (304546)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۲ ۱۸:۰۸
پیش بینی سرمقاله اطلاعات این است که: این ها شأن و هویت و حرمت «قانون» را از بین می‌برد. قتی یک کارمند شریف و با منزلت برای دریافت ۵۰۰ هزار تومان وام از سیستم بانکی با هزار کاغذبازی و ضمانت طلبی و سنگ بزرگ مواجه می‌شود و از اصل آن صرف نظر می‌کند آنگاه در روزنامه می‌خواند که یک نفر چند هزار میلیارد تومان به بانک بدهکار است و وثیقه هم نگذاشته است، از خود می‌پرسد مگر قوانین در این سرزمین فقط برای بخشی از جامعه وضع می‌شوند؟! (304547)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۲ ۱۸:۱۱
محمد نوری در سرمقاله ایران روزنامه دولت نوشته: در میان مسائل ریز و درشت دوران دولت یازدهم، دو موضوع سودجویان از خوان تحریم و مؤسسات مالی زنجیره‌ای بیش از همه به معمایی در اذهان عمومی تبدیل شده‌اند. داستان کسانی که در دوران تحریم میلیاردها پول به جیب زده‌اند یا چندین مؤسسه مالی غیر مجاز به پا کرده‌اند دهان به دهان می‌شود مثل داستان دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار ارزی که سخاوتمندانه در اختیار بابک زنجانی قرار داده شد یا ثروت ۱۰۰ هزار میلیاردی که مؤسسات مالی از سپرده‌های مردم به چنگ آورده‌اند (304549)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۲ ۱۸:۱۳
به نوشته روزنامه ایران:متأسفانه بار اصلی مواجهه با این جریان‌های قدرت مالی و رانتی بر دوش دولت قرار دارد به گونه‌ای که حتی وظیفه افشای جزئیات سودجویی و حیف و میل عوامل این مؤسسات اغلب از زبان روحانی یا معاون اول او بر دوش کشیدند یعنی کسی ریسک پرده‌برداری از فساد گسترده مالی آنها را نمی‌پذیرد.دولت گلایه کرده که: در جوامع دموکراتیک، رسالت اصلی مقابله و افشای این نیروها بر عهده رسانه قرار دارد. (304551)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۲ ۱۸:۱۴
دولت گلایه کرده که: در جوامع دموکراتیک، رسالت اصلی مقابله و افشای این نیروها بر عهده رسانه قرار دارد. روزنامه‌نگاران نخستین کسانی هستند که با افکندن پرتو روشنگری به تاریکخانه این گونه و افشای مناسبات پنهان و ابعاد تخریب مالی آنها، عملاً راه تنفس و ادامه حیات آنها را می‌بندد. اما در ایران داستان مؤسسات مالی غیر مجاز و نوع برخورد رسانه‌ها به صورت دیگری رقم خورده است. (304552)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۲ ۱۸:۱۹
طنزنویس بی قانون نامه یک میلیارد نفر را چنین دیده است: خدمت ریاست محترم جمهور ایران/ با سلام و احترام
اینجانب مردم ایران، از شرایط به وجود آمده خسته شده‌ایم و از جنابعالی تقاضا داریم که ترتیبی اتخاذ کنید که کنسرت‌ها بدون ساز و خواننده و موزیک اجرا شود تا مردم به راحتی بتوانند از مواهب آن استفاده کنند! چه معنی دارد که ما بخواهیم در کشور تفریح کنیم!؟ اصلا چه معنی دارد کنسرت برگزار می‌شود؟ در بحبوحه مذاکرات و چالش‌های پیش رو کنسرت چه جایگاهی دارد؟ آیا این خودش دلیلی بر درستی نابودی انگلیس نیست. (304555)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۲ ۱۸:۲۱
مقاله مردم سالاری که در آن نامی از محمد خاتمی برده نشده در نهایت خبر داده:بالاخره روز سرنوشت از راه رسید مردم یکپارچه شور بودند وشعور وبرخلاف خواسته جناح مقابل سرانگشت خود را جوهری کرده وپای ورقه‌ای گذاشتند ونام کاندیدای مورد نظر را بر برگه‌های سرنوشت حک کردند و فرزند فاضل وبا تقوای امام‌خمینی‌(ره) در کمال ناباوری با کسب ۲۰ میلیون رأی در مقابل ۷ میلیون رأی رقیب جواز ورود به پاستور را از مردم گرفت واینگونه بود که رخداد دوم خردادماه ۷۶ به عنوان «حماسه دوم خرداد» نام گرفت. (304558)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۲ ۱۸:۳۸
ما ادوارد اسنودن (افشاگر ویکی لیکس) را بخاطر افشای اسرار نظامی و تکنولوژیک امریکا را قهرمان ملی و حتی قرار بود به ایران پناهنده شود.اما روزنامه های ما حق ندارند اسامی 3700 بورسیه غیر قانونی را اعلام و وزیرش را استیضاح کردند،روزنامه ها و دولت حق ندارند لیست 500نفر غارتگر بانکی میلیارد ها سرمایه این مملکت را افشا کنند،چون در نماز جمعه تهدید به سیاه نمایی شدند..راستی قانون در کشور ما کی و کجا برای مردم قدم بر خواهد داشت افشا گری پیش کش. (304565)