به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۰۰
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۷۱۱۶۷

روزنامه های سیاسی امروز 13 اسفند


جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۰:۵۷
بنظر من مجلس با اقدام تكليف به دولت براي حذف يارانه ثروتمندان ٰ عملا به دنبال كاهش محبوبيت دولت آقاي روحاني است. لذا دولت نبايد فريب اين اقدامات را بخورد. (295140)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۱:۴۸
این روزنامه ها بدون عکس جناب آقای خاتمی رییس دولت اصلاحات هیچ لطفی ندارد. (295146)
محمد محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۲۰:۳۷
روزنامه های ما عکس جنایتکاری مثل نتانیاهو را اجازه دارن چاپ کنن ولی حق چاپ عکس سید عزیز ما جرمه
واقعا قضاوت کنین (295214)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۲:۴۴
چیزی که تأسف بر انگیز است آنکه هیچ روزنامه ای به مشکلات معلمان اشارهای نداشته !!گویی معلمان ما مشتی افغانی هستد و جزء نیروی کار فعال دولت و نظام محسوب نمیشود،،اما مرتب فریاد فرهنگ فرهنگ جامعه گوش فلک را کر میکند.انگاری فرهنگیان پایه گذار اصلی فرهنگ جامعه نیستند.. (295155)
سیدروح الله حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۳:۵۴
( پردیس) چرا برای تحقیر از اسم افغانی استفاده می کنی؟ تو اگر معلمی فرهنگ ساز نیستی فرهنگ سوز هستی. (295169)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۳:۲۳
هنوز تکریت آزاد نشده و عملیات در جریان است یکی از روزنامه های نزدیک به نظامیان ما فرموده تکریت آزاد شد.همچنین کیهان نوشته که فرمانده سپاه: امریکا نمیتواند سلاح جدید ما را تخمین بزند! درصوریتکه فرمانده گفتند: امریکا نمیتواند سلاح ما را نا دیده بگیرد..بزرگنمایی برای کشوری که 50 سال از نظر نظامی و تسلیحات از ما جلو تر است باعث عدم اطمینان مردم میشود.. (295162)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۳:۳۷
یکی دیگر از آقایان فرموده اند که 34 میلیون ایرانی به اخبار ما اعتماد دارند!!!!!!!این هم از آن دروغ های شاخدار است،،اما خبر مسرت بخش تصمیم درست کمیته بررسی جرائم مطبوعاتی بود که روزنامه اعتماد را مبّرا از تهمت نمود و این یعنی اعتدال در تصمیم..خداوند به روزنامه نگاران صبر و سلامتی عنایت بفرماید که واقعا" روزنامه نگاران و سایت ها دائم در میدان جنگ هستند چه داخل و چه خارج،،ما هر اتفاقی برای آنها بیفتد واقعا" دست و پایمان میلرزد،خداوند رحم کند و سال های خوبی داشته باشند.انشاءالله. (295166)
اديب
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۳:۴۴
واقعا تحصن معلمان گلايه آنان از فرق هيچ ذهني را نگران نكرد موضوع يارانه اين همه مهم است يا پايه گذاران فرهنگ اقعا اين روزنامه ها شرم نمي كنند كه خبر به اين مهمي را پوشش نمي دهند. خجالت آور است. (295167)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۵:۵۸
نباید‌‌‌‍‌پوشش‌‌میدادن‌‌اینکه‌سخت‌‌نیست‌‌فهمیدنش! (295180)
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۸:۵۴
پردیس خانم،افغانی ها هم انسانند ومسلمان،بهتر نبود جمله ی دیگری بکار می بردی؟صد البته همه ی مسئولان نظام میدانند که حقوق فرهنگیان کم است.سال هاست صدای معلمان به جایی نمی رسد،ناگفته نماند ، از ماست که بر ماست،وقتی کسی با رانت وسوء استفاده از جریانات سیاسی پا به عرصه سیاست میذاره و کاندیدای نمایندگی مجلس می شود،قریب به اتفاق ما معلمین زیر بال اورا گرفته وشبانه روز برای موفقیت وی جون می کنیم،اگه رای بیاره چیزی که زود فراموش میشه معلم است،متاسفیم برای معلمینی که الان نماینده اند.. (295200)
معلمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۸:۵۷
این ضرب المثل معروف(مادر شوهر مگه خودت قبلا عروس نبوده ای؟)تقدیم به معلمینی که الان نماینده اند ویا قبلا نماینده بوده اند.ظاهرا وقتی پا به مجلس بذارن دچار فراموشی میشن و...... (295201)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ۱۹:۴۵
جالب خواهد بود ببینیم بعد از حذف یارانه به اصطلاح ثروتمندان نمایندگان مجلس و کسانی که حقوق بالای ده و بیست میلیون می گیرندسوای درآمدهای دیگرشان, هنوز در لیست یارانه گیرها باشند (295210)