به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۱ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۷۷۴۴۱

روزنامه​ها​ سیاسی​امروز21اردیبهشت


پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۱ ۱۱:۱۳
پولهای محو شده دولت محمود خان (هزاره سوم اصولگرایان) دارد برای مجلس آینده خود نمایی و یواش یواش دلار های تبدیل به تومان زمان جمشید بسم الله و دیگر کارآفرینان زنجانی مأب مجلسی را نشانه رفته اند که از مرده سیاسی مثل احمدی نژاد با هزینه های میلیاردی جز خجالت چیزی عایدش نخواهد شد. در حقیقت دوباره به صحنه آمده اند ..... (303249)
منتظر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۱ ۱۱:۲۲
برای تخریب خانواده نیازی به ماهواره نیست سریال میکائیل که از تلویزیون جمهوری اسلامی پخش میشود ضد اخلاقی ترین فیلم برای خانوادهها میباشد (303250)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۱ ۱۱:۲۳
تأسف ما در حوزه مدیریت تا نیم قرن آینده ادامه خواهد داشت و تا زمانی که افکار افرادی مثل سرافراز صدا و سیما ،که نه از جامعه خود اطلاعی دارد و نه از تکنولوژی و اطلاعات روز دنیا ،سه سال است که دنیا اعلام نموده که در سال 2015-2016 اینتر نت رایگان پر سرعت در اختیار کشور هایی که با فقر اینترنتی همراه هستند قرار خواهند داد و آزمایش های نهایی آنرا هم انجام شده،آنوقت ما هنوز در فکر جمع آوری دیش و راپل های پلیسی هستیم، ما داریم با دوریالی کج به جنگ تکنولوژی میرویم. (303251)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۱ ۱۱:۳۰
جنتی ارشاد: در جواب سرافراز قشنگ گفته که تا دو سال دیگر دیشی نداریم که جمع شوند..دارو دسته صدا و سیمایی ها هزینه های زور را برای مقابله با موضوع هسته ای خوب خرج میکنند اما فکرشان برای برنامه سازی همیشه در حال هنگ کردن است. (303253)