به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۱۶۵۱۲

به روايت تصوير- 29شهريور92


۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۷:۱۸
فقط دکتر ظریف
ایول (131291)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۷:۳۴
"میگن کلاغ خواست راه رفتن کبک رو یاد بگیره راه رفتن خودش هم فراموش کرد" حکایت این عکس آخریه

فلسفه برگزاری این فستیوال ها در دنیای غرب تعریفی دارد که اصلا در چهارچوب اسلام قابل گنجاندن نیست بخاطر همین بنظرم این عکس آخر صرفا یک تقلید کورکورانه جهت عقب نماندن از غرب و تطمیع جامعه زنان مسلمان است. (131296)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۹:۱۳
به نظر من هیچ مانعی برای پیشرفت ندادن چارچوب های اسلام وجود نداره و انجام چنین مراسم هایی شاید برای تعدادی هم شادی به همراه داشته باشه پس خوبه. (131332)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۹:۴۲
من هم معتقدم هیچ مانعی نداره حتی در چهارچوب اسلام، ولی با شکل، ماهیت و سنخیت خودش چون اگر اینطور نباشه صرفا یه نمایشه. (131341)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۲۳:۵۳
اگه منظورتون از تعریفی که در اسلام نمی گنجه اهمیت زیبایی دخترهای شایسته هستش. احتمال تا حالا هیح کدام از برنامه های این فستیوالهارو ندیدین.
در فستیوالهای بانوان شایسته (مخصوصاْ اون هایی که در آمریکا برگزار میشه) زیبایی ظاهری فقط یک بخشی از امتیاز شرکت کننده هارو تشکیل میده معیارهای دیگه ای هم مانند بلوق فکری (با پاسخ دادن به سولات اجتماعی و فرهنگی و سیساسی)؛ استعدادهای هنری و موارد دیگه هم برای انتخاب شدن به عنوان بانوی شایسته هستند. چه اشکالی داره اگه مسلمان هم معیارهای خاص خودشون داشته باشن؟ (131443)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۸:۳۶
آقای روحانی من به شما رای ندادم از کارم هم پشیمان نیستم چون دلایل خودم رو دارم اما وقتی می بینم آقای ظریف با آقای بان کی مون دیدار می کنه می فهمم که تدبیر و درایتی که گفتین زیاد هم بیراه نبوده موفق باشید (131314)
معمـــــار
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۲۰:۲۷
خدایی عکس از نماز جمعه یعنی چی؟؟؟!!!
خبریه؟
چیز خاصی دره؟
چیه؟! (131358)
وحید
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۲۱:۳۲
کاری به ریاست جدید دانشگاه آزاد ندارم چون نمیشناسمش و تا دیروز هم کاره ای نبوده اما وقتی میبینم اتاق کار رییس دانشگاه آزاد در سازمان مرکزی دانشگاه تا این حد تر و تمیز و شیک هست در حالی که بسیاری از دانشجویان با شهریه های گزاف ترمی 1 میلیون تومان به بالا در واحد های دانشگاهی که حتی از داشتن میز و صندلی های راحت و حتی سالم محرومند و در ساختمانهایی بسیار قدیمی مه شایسته قشر دانشجو نیست مشغول به تحصیلند بسیار تاسف میخورم.
لا اقل این پول های گزاف شهریه را خرج سرمایه های اصلی دانشگاه که همان دانشجویانند بکنید (131372)
غریب
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ ۰۲:۲۲
امیدوارم گفتگوی دکتر روحانی و تلاشهای دکتر ظریف بابی شود برای تعامل وگفتگوی سازنده باغرب و جبرانی برای گفتگوهاو روابط مخرب دولت قبلی در عرصه دیپلماسی (131512)