به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۹ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۷۸۲۸۰

روزنامه​های سیاسی​امروز29اردیبهشت


امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۹ ۱۱:۴۸
سلام آقا تورا به خدا تحقیق کنید آقای قالیباف میگن یارانه مترو رو دولت بده ... الان بحث اتهامات مالی ایشون به کنار ......وجداناً یکسری به مترو در خیابان کالج بزنید ببینید تو این دو ساله چقدر پول صرف چی شده ؟ سو مدیریت در مترو داره بیداد می کنه نا عدالتی داد میزنه یک آبدارچی دو میلیون به بالا حقوق میگیره اونوقت کارگر ذوب آهن زیر یک میلیون در یافتی داره مدیراش بالای 10 میلیون میگیرن بعد یارانه هم میخوان........وا هیبتا (304115)
بینام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۹ ۱۴:۱۹
تا به اقای قالیباف گفتن چه خبره این چه وضعشه فوری جبهه گرفت که دولت یارانه مترو را بده . اقای قالیباف ؛ خودتی داداش . از همون پولهایی که تو شهرداری معلوم نیست از کجا میاد و کجا میره خرج مترو کنید . (304118)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۹ ۱۴:۲۶
قالیباف مدیریت شهری را به گند کشیده بس نیست
ادعای یارانه مترو !؟مگر با این کرایه های مصوب بالا و زیادمترو نیاز به یارانه داره؟
کرایه های اتوبوس ها وبی آر تی واقعن زیاد نیست در توان مردم مستضعف هست مگر (304119)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۹ ۱۶:۵۹
یمن برای هیچ یک از کشورهای همسایه ها تهدید به حساب نمی آید وشایعات برخی ها برای توجیه تجاوز عربستان به یمن و با هدف قرار دادن منافع دیگران، تهدید امنیت ملی عربی ادعاهایی باطل وپوچ با هدف گمراه کردن افکار عمومی وقانونی جلوه دادن تجاوز عربستان به یمن وهمکاری با آن است.اما عبد الملک حوثی بعد از اشغال صنعا به عربستان هشدار داد که ما عشرتکده های شما را خراب میکنیم،وبیخ گوش شما نشسته ایم.این بیانیه باید قبل از حمله صادر میشد،حوثی ها علنا" عربستان را تهدید کردند،و حالا مظلوم نمایی. (304122)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۹ ۱۷:۰۹
در سیاست کسی برای موضوعی خاص نباید انتظار فرش قرمز داشته باشد،،همانگونه که ما سالها پرچم امریکا ( نماد یک ملت است و نه دولت ها)زیر پا له کردیم و آتش زدیم انتظار داریم که امریکا برای سران مذهبی ما و دین اسلام فرش قرمز پهن کنند،در عوض آنها نه پرچم ما را آتش زدند و نه توهین به رهبر و مذهب ما نمودند بلکه ،اقتصاد ما را فلج رو به نابودی کردند و جنگ هم راه انداختند و کلی کشور در همان نقطه صفر نگه داشتند،سیاست ما در مقابل با امریکایی ناتوان و شکست خورده و بسنده کردیم به فحش دادن و شعار،پس ما بلد نبودیم. (304123)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۹ ۱۷:۱۷
حرف های صنّار یک غاز باهنر خنده دار است،ما نگران اقتصاد پس از تحریم هستیم!!،،آقای با هنر خیالت راحت آنقدر اختلاس و رانت، شما و همکارانتان به دولت روحانی تحمیل کردید که اگر بیست تا روحانی هم عوض بشه دشما و مجلس بدهکار ملت خواهید بود،پس شما نگران خودتان هستید و نه اقتصاد کشور،،اگر روحانی شجاعت داشت و رانت خواری های گسترده را علنا" پیش چشم ملت میگذاشت،آنوقت شما برای همیشه با سیاست خدا حافظی میکردید آقای اصولگرا؟ (304125)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۹ ۱۷:۲۳
اعلام ورشکستگی برخی مؤسسات مالی و اعتباری:

به جهنّم که ورشکست شدند ،،دیگی که برای مردم گرم نشود،سر ....آن زمان که خوردند و بردند و دلار های یا مفت در دستشان بود ناله نکردند، حال که کفگیر به ته دیگ خورده و از رانت خبری نیست ناله میکنند،،به مؤسسات ثامن و قوامین پناه ببرید چرا دولت و بیت المال. (304126)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۹ ۱۸:۰۸
این گفته بحث برانگیز نیست که انصارالله خواسته تا ایران در کنفرانس صلح شرکت کند؟؟چرا ایران!!ما میگوییم در یمن هیچ دخالتی نداریم ،همین گفتار را 5 سال پیش در مورد سوریه و عراق هم زدیم که ما در سوریه و عراق دخالتی نداریم و به اینجا ختم شد. حوثی ها در این زمان کم چند ماهه چه قرابتی با ما پیدا کردند که ما را یک پای مذاکرات صلح بدانند،،شاید عده ای ساده اندیش باشند اما جامعه جهانی و بخصوص سازمان ملل که علیه حوثی ها قطعنامه صادر کرده هم ساده اندیشند! (304129)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۹ ۱۸:۵۱
بلأخره هدایتی پرسپولیس را خرید،نوش جان .باز هدایتی صد شرف به رویانیان و خریداران نیابتی آن را دارد. (304131)