به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۱۷ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۷۷۰۰۹

روزنامه​های​سیاسی امروز 17اردیبهشت


ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۷ ۱۰:۲۱
من از اقای روحانی ودولت محترم تقاضا دارم این موضوع اختلاس وزارت علوم را بررسی وقاطعانه پیگیری کنند ومثل داستان پول های کثیف نشه وبورسیه ها بخدا اگه اینکار نکنند پایگاه مردمشان را ازدست میدهند فقط شعار ندهند عمل کنند اقای جهانگیری به نظر من شما باید بیشتر وقت خودت پای این مفاصد بزارید که از هزارتا کارهای دیگه ات مهم اند (302860)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۷ ۱۰:۴۴
وزارت علوم در 8 سال .....کامران دانشجو و برادرانش دو موضوع خوب جا افتاد تقلب و اختلاس و در سایه همین دو،، وزارت علوم ننگ تاریخ شد هر چه پیشرفت بود در دنیا در این هشت ساله اتفاق افتاد ،اما وزارت علوم ما به پیشرفت قبل از انقلاب هم نرسید. (302863)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۷ ۱۰:۵۲
عادت ما ایرانی ها این است که چها تا آدم و یا شرکت دور و بر خود می بینیم جو گیر میشویم و طبق عادت شعار های پوچ،،آقای زنگنه برادر من شما هیچ راهی جز تعامل با دنیا ندارید،شما ر نفت حتی از غولهای نفتی مثل روسیه و چین بسیار عقب ترید و این دو غول محتاج تکنولوژی برتر اروپا و بخصوص امریکا هستند ،شما قبلا" هم وزیر نفت بودید و در تحریم لانه زنبوری غرب هم نبودید اما نتوانستی از مردن چاه های نفت جلوگیری کنید ،بنابراین اصل تجارت و تعامل را بچسب و شعار را رها کن .. (302864)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۷ ۱۲:۱۴
هر دم از این باغ دولت پاک بری میرسد . اقای احمدی نژاد بخدا روت میشه با این همه گندی که زدی ادعای امام زمانی بودن میکنی ؟ بخدا قسم ..... یک مملکت رو از بین بردن گناه کمی نیست .. . (302874)