به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۷۵۳۸۲

روزنامه های سیاسی 2 اردیبهشت


پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۲ ۱۴:۱۲
نیک آهنگ کوثر مزدوری است رسانه ای که با پول فراوان بعضی ها ،مأموریت دارد ضمن تاختن به اصلاح طلبان در خارج،بطور اخص دنبال رسانه ای نمودن پرونده مهدی هاشمی بود،در یکی از برنامه های افق صدای امریکا بعنوان مطلع رودروی یک جامعه شناس مقیم امریکاو مجری برنامه نشست و آنقدر دروغ سرهم کرد که جامعه شناس محترمانه او را به خیانت در امانت روزنامه نگاری متهم و عملش را آنقدر شنیع توصیف کرد که نیک آیین از حضور در برنامه پشیمان شده بود،نیک آیین آدم بسیار کثیفی است،هم شخصیت و هم در سیاست،واقعا" مزدور است. (301230)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۲ ۱۴:۴۰
از دولت روحانی اصلا" انتظار نداشتیم که بین وزارت خانه های خود هم تبعیض و تفاوت فاحش قائل شود،دولت اعلام فرمود که تورم 15% و مطابق آن اضافات سالانه در نظر میگیرند.اگر تورم 15% است چرا سود بانکی که دقیقا" بایستی مطابق تورم باشد 20% است،آیا دولت میداند،نان سنگگ 800 تومنی شده 1300 تومان یعنی 62% کل بازار چه قبل از عید و بعد از آن کمتر 50% نرخ گذاری نشده ،،این به معنای هر چه بیشتر فقیر شدن مردم و ایضا" قلمبه شدن جیب پورشه سواران نیست،این چه عدالتی است؟؟؟ (301237)
ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۲ ۱۶:۲۰
کیهان عزیز نترس ذوق مرگ شدیم تحریم تا حالا که هست اوضاع اقتصادی ما مردم عادی بیچاره هم روز به روز در حال بدتر شدنه ارزونی هم شایعه است نه ؟ توروخدا فکر و ذکرتون ذزه ای اوضاع ما مردم باشه (301250)
ایمان
Romania
۱۳۹۴/۰۲/۰۲ ۲۳:۲۹
این کیهان با کی کار داره خونه کی رو می خواد!!! (301271)