به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۹
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۳ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۷۷۶۸۸

روزنامه​های سیاسی​امروز23اردیبهشت


پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۳ ۱۱:۲۸
گویا عده ای هوس نابودی کشور به سرشون زده ،ما به کشوری مثل سوریه و عراق احتیاج نداریم.انها باید بدانند که سیاست و مقوله جنگ دو وادی جدا گانه است که امام پیشتر به آنها توصیه فرمود وارد بازی سیاسی نشوید،،خدا رحمت کند امام را انگار دیروز بود که این سخنان را فرمود، امثال محس رضایی هم نصیحت امام را فراموش کرده اند و هم به داشتن چند موشک غرّه شده اند،آنها آسیبی نمیبینند کشور را غرق میکنند. (303543)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۳ ۱۱:۳۵
روزنامه قدس نوشته:جنگ سود بانکی بالا گرفته ؟؟اما ننوشته که بی قانونی و گردن کلفتی در بانکهای نظامی،شبه دولتی و مؤسسات وابسته به مراکز قدرت مثل ثامن مشهد در اوج قرار دارند و برای بانک مرکزی پشیزی ارزش قائل نیستند،،ایکاش آقای جنتی پدر میدید که گردن کلفت تر از هاشمی هم وجود دارد..چشم بصیرت آقایان کوتاه بین است. (303544)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۳ ۱۱:۴۱
سیاستمداران و نظامیان ما چه خوب در تله زنبوری عربستان افتاده اند و عربستان به هیچ چیز جز ورود ایران به یک جنگ یک در مقابل صد کشور راضی نمیشود و تا اینجای کار هم موفق بوده و این بسته به تدبیر سیاستمداران داخلی و نظامی دارد که هوشیارانه عمل کنند..والاّ تاوان ها خیلی سخت خواهد بود. (303545)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۳ ۱۱:۵۱
یک خبر:ریختن بمب های بشکه ای در سوریه که دست کمی از بمب خوشه ای ندارد اشکالی نیست!! اما استفاده عربستان از بمب خوشه ای برای ایران هراسناک است در حقیت به این جمله میرسیم::مرگ خوب است اما برای همسایه!! (303546)
س
Romania
۱۳۹۴/۰۲/۲۳ ۱۲:۲۳
بعضی ها شب و روز دعا و نذر و نیاز میکنند تا مذاکرات شکست بخورره...!؟ (303551)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۳ ۱۲:۵۸
کشور ما با داشتن نخبگانی مثل کریمی قدوسی(آقای MPT )در مجلس بیشتر ما را شبیه به چوپان دروغگو کرده اند، و با بودن چنین نخبگانی بی بی سی چرا دنبال خاتمی و مطهّری باشد کریمی قدوسی به اندازه کافی برایشون خوشایند است،که صدر اخبار باشد، کسی نیست به قدوسی بگوید نان و آب نداشتی که کاسبکار مجلس شد!ضمنا" به کیهان باید گفت که این روحانی نیست که خوشخیال و پای مذاکره نشسته بلکه مجموعه نظام است.احمدی نژاد برای همین مذاکره رودرو التماس میکرد،اما نظام برایش تره هم خورد نکرد.آقای کیهان خودتی،فهمیدی خودتی.. (303555)
کاوه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۳ ۱۳:۵۰
عده ای پشت خود را به ارزش هائی مثل صداقت، خرد، عقل ، تدبیر، و وضیفه شرعی شان در قبال مردم کرده و فحشا ، منکر، فقر ، بی کاری ، تجاوز، دروغ، ارتشاع، اختلاس، زورگویی، تحمیق مردم، مدیریت دین مردم به نفع اهداف گروهی و ... را نمیبینند و یا خود را به ندیدن میزنند و فقط عشق جنگ با دنیا را دارند، زنده باد صلح (303558)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۳ ۱۶:۱۶
از تیترخبر درگذشت سپانلو مشخص می شود روزنامه از چه جناحی است (303571)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۳ ۲۰:۳۳
ببخشید دنبال جایی میگشتم که در مورد توقیف قایق ماهیگیری در سومالی!! چیزی بنویسم پیدا نکردم:: قایق ماهیگیری با 18 سرنشین در سومالی چکار میکند؟؟!! ما اینقدر آبهای ماهیگیری در شمال و جنوب داریم که اگر فصلش باشد و شبانه روز ماهی بگیرند باز هم کم میاورند،،آنوقت ما در سومالی دنبال ماهیگیری!! کمی عجیب و بو دار نیست... (303592)