به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۳
 
۴۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۶۶۵۴۶

دیدارهای وزرای خارجه ایران و آمریکا

گروه سياسي: محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در آستانه شروع دور جدید مذاکرات هسته ای در ژنو و پاریس با جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا دیدار و گفتگو کرد.
مرجع : مهر

mohsen
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ۱۴:۰۲
جناب دكتر ظريف حرف پيرمرد رو خوب گوش كن! (279900)
من هم یک ایرانی هستم ...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ۱۴:۰۲
مهم ترین خصوصیت دکتر مصدق طبق نوشته شده در کتاب 666 روز با مصدق , اینه که با آمریکا رابطه متقابل براقرار کرد..... (279901)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ۱۴:۰۴
خنده ی جان کری مثل اون موقع هاست که این منظور رو میرسونه:
چی کارکنیم دیگه... باشه! (279902)
44
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ۱۴:۰۶
همه با هم دوستون اونوقت ما رو دوست دارن باهاشون دشمن کنن !!!! (279903)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ۱۴:۰۶
تیتر آیا ایرانی ها تنبل هستند،باکس اظهار نظر را بسته بودید حالا نظر رحیم پور ازغدی را در مورد دولت و بیکاری را بخوانید!! عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه شأن نماز جمعه امر به معروف و نهی از منکر از مسئولان و اصحاب ثروت و قدرت و کسانی است که به نام دین با مردم سخن می‌گویند، گفت: تنبلی در اقتصاد داخلی و التماس در اقتصاد خارجی همواره وجود داشته است چرا که این کار راحت‌تر و با مذاق تنبلی سازکارتر است.ادامه (279904)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ۱۴:۰۸
این توهم وجود دارد که داخل کشور امکانات اقتصادی اندک است و به صفر رسیده است و از خارج باید به این اقتصاد کمک شود.اقایان توجه نکردند که به حدی سرمایه‌های سرگردان، دانشجویان متخصص، نیروهای کار و امکان سرمایه‌گذاری و پول در این کشور وجود دارد که حتی یک سوم آنها اگر فعال شود می‌تواند همه مشکلات اقتصادی کشور را حل کرده و ما در بعضی محصولات تبدیل به بزرگترین صادر کنندگان شویم. (279905)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ۱۴:۱۲
روایت اسلامی بر این نکته تاکید دارند که به جای التماس به دیگران به قدرت خودتان ایمان بیاورید و اجازه بدهید بازار در جهت تولید سالم و به صورت اخلاقی و عدالت‌محور فعال شود.همین‌ها وقتی هزار هزار مسلمان را در سوریه و عراق می‌کشند تروریست خوبند ولی وقتی چند تا اروپایی را می‌کشند تروریست بد هستند و آخر‌الزمان می‌شود. (279907)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ۱۴:۳۰
آقای رحیم پور ازغدی در نماز جمعه طوری صحبت کرده اند که آقای احمدی نژاد و همین دوستانش کشوری گل و بلبل تحویل روحانی داده اند و علت اینهمه بیکاری در کشور را در بی عزضگی دولت روحانی و تیمش میدادند.اینهمه اختلاس و بیکاری و حمایت بیدریغ همین اصولگرایان نبود که ما را در وضیعیت فلاکت بار فعلی قرا دادند!اما چون بلند گوی نماز جمعه را کلا" در اختیار دارند هر هفته و به تناوب یکی را برای کوبیدن دولت روحانی علم میکنند. (279914)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ۱۶:۵۳
در‌سیاست‌امریکا‌افکار‌عمومی‌(نظر‌مردم)‌بسیار‌مهمه‌تا‌جاییکه‌نتوستن‌و‌نمیتونستن‌‌مبارک‌رو‌حفظ‌بکنن‌‌‌و‌بیشتر‌جاهایی‌که‌مردم‌معترض‌میشن‌‌اونها‌درباره‌حمایت‌یا‌عدم‌حمایت‌واکنشی‌نشان‌نمیدن (279971)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ۱۹:۰۳
امیدوارم روزی برسه که ایران ارتباط دوستانه با همه کشور های دنیا برقرار کنه و شاهد شعار (مرگ بر) نباشیم و بر انسانیت و انسان درود بفرستیم (280001)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ۲۰:۳۰
خدا رو شکر که بالاخره فهمیدن و قبول کردن که مثل دوتا آدم بشینند با هم حرف بزنند و تو این دنیای به این بزرگی باهم زندگی کنند و بزارن بقیه هم ی آب خوش از گلوشون پایین بره (280027)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ۲۱:۳۶
فقط یک کلمه همگام با شیطان بزرگ...................................... (280039)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ۲۳:۲۳
ظریف تو را به جان مادرت ظرافتی تاریخی به خرج بده. حالمان خیلی خراب است (280074)