به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۲۹ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۸۱۴۲

تصاويري زيبا از نشنال جئوگرافیک

گروه عكس: سیزدهم ژانویه ، یکصد و بیست و پنجمین سالگرد تأسیس موسسه علمی - آموزشی نشنال جئوگرافیک برگزار شد. این مؤسسه کار خود را از ژانویه سال 1888 میلادی بصورت یک بنیاد علمی کوچک و با همراهی چهره های سرشناسی همچون «الکساندر گراهام بل»، مخترع تلفن آغاز کرده و اکنون به یکی از بزرگترین سازمان های علمی - آموزشی جهان مبدل شده است.تهیه نقشه، عکسبرداری از حیات وحش، طبیعت و کره زمین، حمایت از اکتشافات از جمله مهمترین محورهای فعالیت این سازمان علمی است.مجله نشنال جئوگرافیک (National Geographic magazine) نیز مجله رسمی این سازمان علمی - آموزشی محسوب می شود که نخستین شماره خود را 9 ماه پس از تأسیس رسمی این بنیاد آغاز کرده و اکنون بصورت ماهنامه منتشر می‌شود.مراسم یکصد و بیست و پنج سالگی در مقر این سازمان در واشنگتن به همراه رونمایی از کتابی تحت عنوان "National Geographic 125 Years" و برترین تصاویر علمی، در موزه نشنال جئوگرافیک برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


باران
۱۳۹۱/۱۱/۰۲ ۲۰:۵۹
والا ما شبکه نشنال جئوگرافیک را از ماهواره میگرفتیم کلی با برنامه های علمیش حال میکردیم الان اما به خاطر پارازیت قوی که گذاشتن محرومیم ! یعنی ما با دیدن این جک و جونورا منحرف میشدیم؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! (22462)