به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۰۷
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۱۶۶۵۲

نگرانی‌ زاپاس‌المشایی از شكستن‌رکوردش

نگرانی‌ زاپاس‌المشایی از شكستن‌رکوردش
گروه سياسي- رسانه‌ها: موسی راوندی در هفته نامه همشهری جوان نوشت: مهرداد بذرپاش، نماینده مجلس و از مدیران عرصه ها و پهنه های مختلف دولت محمود احمدی نژاد، گفته: «باید مواظب باشیم رکورد عزل و نصب ها در دولت روحانی در گینس ثبت نشود!»

صحبت های مهرداد بذرپاش و نگرانی اش برای عزل و نصب ها را باید کاملا جدی گرفت. به خاطر اینکه او خودش رکورد دار گینس است و بی خودی دراین باره صحبت نمی کند! یعنی می خواهیم بگوییم «تجربه اش را داشته که می گوید!» لذا برای اینکه به شما ثابت کنیم ایشان در این زمینه، صاحب نظر است، رکوردهای گینس خودش را با هم مرور می کنیم:

یکی از رکوردهای گینس مهرداد بذرپاش این است که در سال 86، مدیرعامل شرکت پارس خودرو که از سوی احمدی نژاد به عنوان مدیرعامل نمونه معرفی شده بود، یکهو برکنار و بذرپاش جایگزینش شد. بعد ملت گفتند: آقا! این چه وضعی است؟ پس این چه مدیر نمونه ای بود که برکنار شد؟ بعد حالا این که خوب است! مهرداد به فاصله کمی هم به پیشنهاد برخی رفقا، در سن 28 سالگی و بدون کوچکترین سابقه مرتبط، به عنوان مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا منصوب شد.

این خودش دو تا رکورد گینس بود. یکی رکورد باز ماندن دهان متخصصان و کارشناسان صنعت خودرو (که تا آن زمان دهان شان تا این حد، باز نمانده بود!) یکی هم رکورد گینسی بود که به لحاظ «اعتماد به نفس» به نام بذرپاش ثبت شد. بالاخره اینکه کسی بدون کوچکترین تجربه مدیریتی و سابقه در صنعت خودرو سازی بیاید جای مدیرعامل «عزل» شده ساپیا را بگیرد، خودش آخر گینس است.

تازه یکی دیگر از رکوردهای گینس بذرپاش این است که همه کسانی که «عزل» می شدند تا مهرداد به جایشان «نصب» شود، به شدت از این قضیه استقبال می کردند و اصلا احساس نگرانی و عزل شدگی و گینس نمی کردند. لذا مهرداد، یکی پس از دیگری پله های «نصب» به جای مدیران «عزل» شده را پیمود و در دوره ای هم رییس سازمان ملی جوانان شد. یک گینس دیگر هم اینکه کار به جایی رسید که خودش در برنامه مثلث شیشه ای گفت: «به من می گویند زاپاس المشایی!»
نتیجه گیری اخلاقی: ندارد!

حسن
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۴:۴۸
يادتان رفت دكترا و هيئت علمي شدنش در دانشگاه علامه با معدل 13 مشروط و مردود را هم قيد نماييد كه هنوز دهان جوانان غيور باز و باز مانده ؟! (132462)
ناشناس
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۶:۱۰
یک مسئولیت دیگر داشتند که می گفتند همه پسران ودختران باید مثل گواهینامه رانندگی گواهینامه ازدواج ذاشته باشند / یکی از شرایط ایشان برای کسب گواهینامه ازدواج این که فرد حتماً بایستی چهارشانه باشد / من قبلاً وقتی این شرط چهارشانه بودن را خواندم گفتم بهترین کسی که این گواهینامه دریافت کند خود آقای بذرپاشاش است که خود فرد چهارشانه می باشد (132538)
لاله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۶:۲۳
همشهری جوان واقعا" خوندنیه.این متن تازه یه چشمشه. (132553)
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۶:۵۱
آب که سر بالا بره قورباغه چرا ابوعطا نخونه!!! (132586)
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۷:۲۱
يك ركورد گينس ديگر نيز وجود دارد كه از قلم افتاده است. اگر سوابق مديريت تمام مديران هشت ساله دولت نهم و دهم را جمع ببنديم به اندازه سوابق كاري كابينه حاضر نمي شود. اين هم ركوردي است. خوب بيد نه؟ (132606)