به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۳۹
 
۳۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۱۸۵۲۹
آنان با تحجر، عوام‌فريبي، رانت‌خواري و ... زنده‌اند

اتحاد مداحان سیاسي‌كار با افراطيون عليه مردم

گروه سياسي: هنوز چندماهی از شکل گیری دولت تدبیر و امید نگذشته است که هتاکی افراطیون از یک طرف و نیز جنگ روانی لیدرها و ریش سفیدان طیفی از اصول گرایان بر علیه پشتوانه‌هاي مردمی دولت و نیز وزاری موثر و کاربردی شروع شده است.
اتحاد مداحان سیاسي‌كار با افراطيون عليه مردم
حسن فاتحی

مداحان سیاسي‌كار بی‌محابا وارد ميدان مبارزه!! شده و هنوز محرم نرسیده در قالب ناله و شیون‌های عوام فریبانه با سوء استفاده از احساسات مذهبی مردم، یکی نوحه مرگ سر مي‌دهد و آن یکی دولت را تهدید مي‌کند که فلان وزیر بیايد چنین و چنان خواهد شد. رسانه‌هاي افراط نیز همنوا با مداحان سیاست‌زده، مرتب وزاری کاربردی دولت یازدهم بالاخص وزیرخارجه را به سخره گرفته و باهیاهوی سازمان دهی‌شده، تلاش وافر دارند تا تمرکز تیم مذاکره هسته‌اي را بهم ریخته و موجبات شکست مذاکرات را فراهم نمایند.

این دو نمونه تنها گوشه‌اي از برنامه جبهه افراط مي‌باشد و آنها با خیال آسوده از عدم پی گیری قانونی و حس مصونیت ویژه همچنان مترصد زمان نشسته‌اندتا دوباره مداحی حکم اعدام صادر نموده و برای سر قربانی خود جایزه تعیین نماید و گروه شعبان جعفری‌ها نیز با چوب و چماق و دشنه و آتش زمین و زمان را به هم بریزد.

حالا اگر جریان افراط بخاطر فقر فکری و تحجر درصدد برآمده‌اندتا دیانتشان را فدای سیاست خود بنمایند، برای اهل خرد و اندیشه دورازانتظار نمی باشد، منتها اینکه لیدر‌ها و شیوخ اصول گرایان با همگامی باجریان افراط تلاشی دوباره بنمایند تا پیام رای مردم را نشنیده و جنگ روانی براه اندازند تا چهره‌هاي شاخص مردمی حامی دولت یازدهم را به چالش بکشند، این خود حکایت از نیت تعمدی در جهت تضییع و کتمان آراء مردم دارد.

براستی این همه هجمه و هیاهو از زبان لیدرهای مدعی اصول گرایی برعلیه آیت اله هاشمی رفسنجانی باچه اهدافی صورت مي‌پذیرد؟ چرا از زمانیکه آیت اله هاشمی رفسنجانی دربیاناتی بر تعجیل درانتخاب استانداران بخاطر مصالح ملت و دولت تاکید کردند، به یکباره موج نقد و انتقاد و آنهم به بهانه نقل قولی از امام خمینی (ه) شروع شد؟ چرا درآستانه رای اعتماد به وزرای وزارتخانه‌هاي مادری که مستقیم با مردم سر و کاردارند، هجمه‌هاي هدفمند برعلیه پشتوانه مردمی دولت شدت یافته است؟

چرا در آستانه توافق تیم مذاکره هسته‌اي دولت یازدهم با دول5+1، افراد و جریانهای آش داغتر ازکاسه گشته و کاسه و کوزه‌ها را برسر معتمد و نزدیکترین فرد به امام راحل مي‌شکنند؟ اگر آیت اله هاشمی رفسنجانی حق ندارد از امام خمینی و فقه هوشمندانه امام خمینی(ره) حرف بزند، چه کسی باید ازامام حرف بزند؟ پاسخ همه سوالها به یک جواب ختم مي‌شود و آن اینکه متاسفانه جریان انحصار و افراط نمی‌خواهد پیام رای مردم به دولت تدبیر و امید را بشنوند.

مردم به دولت تدبیر و امید رای دادند،چون همین افراطیون و همین برادران مدعی اصول، درزمانی نه چندان دور چشم خودرا برقانون شکنیها و فرصت طلبی‌های دولت اصول گرایان و افراط گرایان بستند.
مردم به دولت تدبیر و امید رای دادند تا از فضای داخلی جهنمی ایجادشده توسط جریان افراط و انحصار رهایی یابند، مردم به روحانی رای دادند،چراکه در محضرخدا به مردم قول داده هم درعرصه داخلی و هم روابط بین المللی تغییرات مهمی بوجود آورد.

آیا اینهمه هجمه و هیاهو برنامه ریزی شده برعلیه شخصیتهای که استوانه‌هاي مردمی دولت هستند، با هدف کارشکنی و کنترل وزاری کابینه صورت نمی پذیرد؟ مردم رای دادند وزاری مردمی و مدیران شایسته متولی امور مردم شوند،ولی درعمل مي‌بینیم حتی انتخاب استانداران بانظر نمایندگان صورت مي‌پذیرد. آیا جریان افراط و انحصار چاره‌اي بجز این دارد که حال که رئیس جمهور غیر مدنظر آنها پیروزشده، باجنگ روانی و بهره گیری از هتاکیهای افراطیون حداقل کابینه دولت را از کار بیندازد؟  غالب مردم به مرحله آگاهی غیربازگشت رسیده‌اند و اینکه دوستانی دوباره درصدد برآمده‌اندتا مثلا به مردم جهت بدهند، نتیجه عکس خواهد داد.

دارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۰:۰۴
تجربه چندین ساله گذشته نشان داده ، هر چه ما کوتاه می آئیم ، آنها بدتر از قبل حمله میکنند و مهربانی مردم را نشانه ی عجز میدانند . بهتر است فقط بخاطر آسایش مردم و سربلندی ایران بزرگ ، برای راندن این بدخواهان ایران ، کاری بکنیم .
مشکل ما با اینها نه اخلاقی است و نه بخاطر دین مداری اینها . مشکل این بیماران خشک سر فقط و فقط منافع مادی است و دیگر هیچ . یکی پیدا شود و به اینها بگوید بروید بنشینید و مداحیتان را بکنید و کاری به بدبختی مردم نداشته باشید . ای خدا خسته شدیم . خودت کاری بکن ...!!!! (151136)
arash
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۳:۴۵
استاد مطهری میگفت کمونیست وامپریالیسم مثل دوتیغه قیچی هستند که گرچه بظاهر در مقابل وخلاف یکدیگر قراردارند ولی هر دوبایک هدف کارمیکنند وان هدف ومنافع مشترک، زیر سلطه اوردن وغارت ملتهاست....با این تقل قول سئوال اینست که رفع اختلافات با جهان غرب وامریکا چرا موجب هراس ومخالفت شدید جناح تندرو که اعوان وانصارشان در ایران برای همه شناخته شده هستندوصهیونیستها شده ایا منافع مشترکی چون گفته استاد مطهری دارند؟؟؟؟ (151329)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۵:۵۵
اون روزی که اون خواننده سیاسی کار، با بی بی سی مصاحبه کرد و هر چه از دهانش در اومد به نظام وانقلاب گفت و یک تصویرسیاه از ایران نشان داد چرا صداتون در نیامد.
البته اگه نگید این کار آقای خواننده در راستای اعتدال بوده. (151448)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۲۰:۱۵
فرقش اینه که اون خواننده از خودش مایه گذاشت و این مداح ها از آبروی اءمه واهل بیت مایه میگذارن! (151588)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۹:۰۹
چه جالب شد اصلاح طلبان مردم شدن به خاطر یه توفیقی اینقدر عصبی شدین اکثریت مردم به اعتدال رای دادن و به روحانی مرد اعتدال و هاشمی بزرگ انقلاب و بقیه هم که به اصول گرایان رای دادن نقش شما چیست؟؟!! اصلاح طلبان افراطی بدانند جایی درکشور ندارن.(البته میدونم سانسور میکنین) (151558)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۰:۱۰
هرچند جماعت متهجر تنها بدنبال منافع کوتاه مدت حاصل از رانت است اما خود این نااگاهان هم می دانندکه مصلحت کشور را فدای چه می کنند
فرزندان اینان نیز مخالف پداران خودند وآینده را می بینند که انحصار چه پیامدی دارد
کره شمالی وجنوبی مصداق بارزی از تقابل نمادانحصار طلبی وخودخواهی بااندیشه وارتباط ودگر اندیشی است (151139)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۰:۱۳
آقاي روحاني گفته اند كه نه اصلاح طلبند نه اصول گرا ، تا اينجا مشكلي نيست ولي وعده هايشان را فراموش نكنند اينكه تنها دل به لغو تحريم ها خوش كنند ساده انديشي است وبدنه اصلاحات اينبار با تجربه تر از زمان آقاي خاتمي مي باشد و به دنبال افراطي گري و حل يك شبه نيست ولي اگر نمي خواهند به اين بدنه تكيه كنند مطمئن باشند همين هايي كه دارند امتياز مي گيرند فردا كه ارتباط بدنه با آقاي روحاني قطع شد دوباره ايشان را خائن در مسئله هسته اي خطاب خواهند كرد و اين هدف نهايي جريان افراطي راست است (151141)
برره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۰:۱۹
اینی که گفتی یعنی چه ....ایا مداحان زیر مجموعه قوه موقننه اند که برای رئیس جمهور تعین تکلیف میکنند خدایا کشور ما را قانون مدار بفرما...................امین (151145)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۲:۳۴
منم موندم .یعنی چه که یه مداح شیپورچی بخواد تو کار دولت دخالت کنه ؟ بگیرن بندازنش زندون . بزنن تو دهنش . (151223)
kave
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۲۰:۴۱
والا من شدیدا با این دوستم موافقم باید خدمت این مداحان حسابی رسیدگی کرد. . . . (151609)
توفیق
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۰:۲۲
اینا شکمشونو سیر میکنن .بجان مردم میفتن.
قضاوت مردم بهترین حسابه.
بگذرد این روزگاز.... (151149)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۲:۳۵
من نمی گذرم (151225)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۰:۳۶
سلام این شعر آقای محمد جواد محبت را تقدیم تمام مخالفان آقای هاشمی می کنم امیدوارم که پند بگیرند.در کنار خطوط سیم پیام
خارج از ده ، دو کاج ، روییدند
سالیان دراز ، رهگذران
آن دو را چون دو دوست ، می دیدند
روزی از روزهای پاییزی
زیر رگبار و تازیانه ی باد
یکی از کاج ها به خود لرزید
خم شد و روی دیگری افتاد
گفت: ای آشنا ببخش مرا
خوب در حال من تامّل کن
ریشه هایم ز خاک بیرون است
چند روزی مرا تحمل کن
کاج همسایه گفت با تندی
مردم آزار ، از تو بیزارم
دور شو ،دست از سرم بردار
من کجا طاقت تو را دارم
بینوا را سپس تکانی داد
یار بی رحم و بی محبت او
سیم ها پاره گشت و کاج افتاد
بر زمین نقش بست قامت او
مرکز ارتباط ، دید آن روز
انتقال پیام ، ممکن نیست
گشت عازم ، گروه پی جویی
تا ببیند که عیب کار از چیست
سیم بانان پس از مرمت سیم
راه تکرار بر خطر بستند
یعنی آن کاج سنگ دل را نیز
با تبر ، تکه تکه ، بشکستند (151155)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۰:۴۱
تقديم به شعبون بي مخ هاي صدا خشي!
درود بر منتقد من !
ولي ...
ولي ...
ولي... مرگ و ننگ بر مخرب اعتقادات و باور هاي من. (151157)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۴:۴۴
بگذرد این روزگاز.... (151382)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۰:۴۵
بهار عزیز درسته که نبایستی حواشی جامعه را لاپوشانی نمود اما بعضی وقتها لازم که این گروهک نامتعادل جامعه را تحریم خبری کرد وقتی شما اخبار انها را پوشش میدهید قند تو دلشان اب میشود وبیشتر گنده گویی میکنند اما اگر شما به این مطالب هجو بی تفا وت باشید و انها را در حالت انفعال قرار بدهید چه کسی میخواهد شونده باشد ما که به اندازه کافی از این گروهگ ضد مردمی اطلاع کافی و وافی داریم. مطمئنا"به سایت این هجو گویان هم سر نمیزینم بگذارید اونها عین کبک سر در برف کنند و واقعیات جامعه را نادیده بگیرند این گروهک از شکست در انتخابات بشدت جری وتا ابد بیتاب خواهند بود - شوزش سر دلشان تا قیام قیامت از این شکست بیدر مان هم خواهد بود واخر کلام اینکه :(انان که بدانند که بدانند که ندانند در جهل مرکب ابدالدهر بمانند). (151158)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۲:۳۶
آفرین ....شیر مادرت حلالت .گل گفتی (151227)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۱:۰۵
بهترین کار اینه که این مداحان رو تحریم کنیم. مراسمی که آنها هستند شرکت نکنیم (151170)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۲:۳۶
مگر كسي هم شركت مي‌كند؟ (151226)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۲:۳۶
موافقم .احسنت ... (151229)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۱:۱۳
خدایا کی میخوایم از دست این افراطیون راحت بشیم. خدایا خودت کمک کن. (151172)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۳:۰۵
هروقت اوناهم از دست شما راحت شدن.

بی جنبه نباشین اینقده..منطقی بحث کنین و جواب بگیرین..اجی خانم..
چون نوع حرف زدنتون به خانما میخوره بیشتر..

مونا باشید.. (151257)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۴:۲۲
اگه بخواهیم منتظر کمک خدا بشینیم این حضرات گردن کلفت تر هم میشن (151363)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۱:۱۶
یک بام و دو هوا ؟ (151173)
alirezaaaa
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۱:۲۰
باید نشست فکر کرد که چی شد انقلاب به اینجا رسید.مگه نه این بود که امام با گفتمان مردم سالاری محبوب دلها شد؟مگه نگفتن میخواهیم معنویت رو افزایش بدیم؟پس چرا در عمل داره برعکس اینها رخ میده؟؟
چرا کسایی که باید جلوی افراطیارو بگیرن سکوت میکنن و با سکوتشون کار اونارو تایید میکنن؟؟؟؟ (151175)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۲۰:۱۹
یک جمله معروف هست که می گه انقلاب خوبه اما عیب انقلاب ها اینه که همیشه به دست یک عده ی دیگه میفته! (151591)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۱:۲۷
لطفا عنوان متن را اصلاح فرمائيد . بهتر بود مينوشتيد اتحاد مداحان سیاسي‌كار با افراطيون داخلي و خارجي و دولت اسرائيل عليه مردم .
براستي چه چيزي جمهوري خواهان تندرو در امريكا ، دولت اسرائيل و تندرو هاي افراطي داخلي را در مقابله با دولت آقاي روحاني در يك جناح قرار داده است ؟ گو اينكه همه ميدانيم اينها چه منافع مشتركي دارند. (151178)
جهانگیر سلطانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۱:۵۲
من هم اگر رگ حیاتم را قتطع میکردند همین کارهارا می کردم
ت قبلی باکمک همین اقایان به روی کار امد
اینها بودند که 8سال تاختند هر کاری می خواستند کردن
امروز سطح اگاهی ملت ها بالا رفته (151184)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۲:۰۶
زنده باد هاشمی.......... (151192)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۲:۲۳
آنچه در گذشته های نه چندان دور از مداحان به یاد داریم آدم های خوش اخلاق و خوش سیرتی بودند که از ادبیات و تاریخ و هنر سررشته داشتند. این مداحان در طی سالها با ممارست و کسب هنرو ادب بین مردم محبوبیت می یافتند.
اما آنچه از بعضی مداحان امروز می بینیم که سعی می شود به زور معروف شوند آدم های بی هنری هستند که نه تنها از رشته مداحی سررشته ای ندارند بلکه صدایشان بیشتر شبیه اربده کشیدن است تا مداحی و گاه از اصطلاحات و عباراتی استفاده می کنند که آدم خجالت می کشد گوش کند. این ها با این روش مداحی که بیشتر به لوس بازی شباهت دارد شان اهل بیت و اءمه را پایین آورده اند.
از بهار خواهش می کنم نظرم را منعکس کند. (151207)
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۶:۳۱
من هم موافقهستم (151479)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۲:۲۴
مگر افراطیون نقطه ضعف ندارند؟شماهم نقطه ضعفهای انان رابرجسته کنیدتابه حالت تدافعی بیفتند. (151209)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۳:۰۵
امکانات مالی اینها را اگر افشا کنید بهترین کار است (151260)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۳:۲۴
از آقای لاریجانی، ،همانطور که سران اصلاحات. و عزیزان در بند. رو هرازگاهی مورد تهدید و خشم آتشین خو!! قرار میدهد، راجع به این افراطیون، که ظاهرا دارای مصونیت اهنین هستند، موضع گیری و اقدام نمایند،،، انتظار میرود (151289)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۴:۵۳
ايشون خودشون إز همين أهالي هستن (151388)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۳:۳۵
بابا تو را خدا این قدر این تیترها رو به مداحا اختصاص ندید اونا خودشون فکر میکنن عددی هستن و وقتی که شما مدام تیتر از اونها میزنید اونا هم پیش خودشون فکر میکنن کسی روشون حساب میکنه در صورتی که اصلا اونا دیگه بدرد مداحی هم نمیخورن چه برسه که تو کار سیاستی که اصلا هیچ سر در نمیارن بخوان دخالت کنن درود بر هاشمی و هر آنکه دلسوز ایران اسلامیه. (151313)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۳:۳۸
من مينويسم و هي دوستان منفي ميدن،اينكه روحاني ميترسه استاندار و وزير ومعاون رو خودش انتخاب كنه نه بروبچ اصولگرا و پايداري،إز ٤ تا وزير اصلي حتي يكيشو خودش انتخاب نكرد حتي يكي،أيمن إز وزير علوم جالب اينكه. . . . خوشحال در وب سايتاشون كامنت گذاشتن كه خيلي خوشحالن كه فرجي دانا معرفي شد نه توفيقي محض اطلاع أون دست إز اقايان كه توفيقي بدتر إز فرجي ميدونستن،در آخرهم أين مدعيان اصلاحطلبي كه ميگه روحاني خودش ميدونه چيكار ميكنه و...فقط بدونين پشت روحاني رو خالي نبأ يد كرد بي هيچ وجه ولي اينكه إز عقب نشيني هاش انتقاد هم نشه كرد خيلي بد بختيه وأسه شما كه ادعاي اصلاحطلبي داريد،واقعا به مرگي گرفتن كه ما ديگه كارمون إز به تب راضي شدنم گذشته، (151318)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۲۰:۲۱
اینم پشت اوناست بابا! (151593)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۳:۵۵
بندگان خداشبی 8تا10میلیون برای هرمنبررفتن کاسبندبهشت وهم قواره بندی کردنددارندمیفروشندبه خلق اله تحریم کیلوچند؟ (151338)
اميري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۴:۰۶
بهترين رآه بايكوت خبرى كردن اين أفراد ميباشد چون تريبون هاي آنها شنوندگان زيادى ندا رد و ما هم اين خبرها را از سايت هاى إصلاح طلب مي شنويم و بي خودى حرص مى خوريم از قديم گفته اند جواب ابلهان خاموشى است شما هر كاري كنيد و هر حرف حقي هم بزنيد اين جماعت شانتاژ خود را مى كنند پس ما با تكثر گفتمان اين جماعت بصورت مجانى به انها بال و پر ندهيم. (151348)
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۴:۲۸
خطاب به همه عزیزانی که سطح معرفت و بینش فکری مداحان و مستمعین(در همه قشری خوب و بد وجود داشته و خواهد داشت) آنها را زیر سوال می برند باید گفته شود بالاترین معرفت و شناختی که خدای متعال نصیب بشر کرده این است که در وادی زهد و عبودیت گام بردارد که یکی از این وادی های ، نشستن پای مدایح و مراثی اهل بیت علیهم السلام است.دوستان عزیز اینقدر خودتون رو به سیاست و دولتی که سرکار است خوشبین نکنید غالب اینها افرادی هستند که زورشان را در پستهای قبلی زده اند و دیگر حس و حال و رمقی ندارند که بخواهند برای مردم بدوند. (151367)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۴:۳۷
این مداح نماهای افراطی هر موقع فرق بین وفات ولادت رو فهمیدن سیاست زده بشن( نوحه رو با سرعت 2x میخونن میشه ولادت.) اینها هم جزو همون افراطی های رسانه میلی هستن. (151378)
حسن
United States
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۴:۴۰
امیدوارم روزی برسد ومردی پیدا بشه وهم نامردی این افراطیون را بر ملا کند مردم از این بی عدالتی خسته شدند حساب دو دو تا چهار تاست تمام کسانیکه سنگ اندازی می کنند بیت المال را بردند اقایان خودشان و هفت پشتشان میلیاردر شدند حالا حاضر نیستند کوتاه بیایند کسی هم نیست جلوی اینها را بگیرد مثل کبک سرشان را کردند توی برف نمیدانند با این کارشان اسلام را نابود میکنند (151380)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۴:۴۵
آنها میخواهند ایران را شبیه سوریه و مصر کنند چون نانشان در آشوب و تفرقه است. اما مردم ایران هوشیارند و در سکوت کار خود را میکنند (151383)
صبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۵:۴۰
برخی از مداحان باتحريك إحساسات با سوء استفاده از دين تيشه به ريشه دين زده و مقاصد دنيوي خود را دنبال مى كنند وبه اين لحاظ موجبات دين گريزى بسيارى از جوانان را فرآهم كرده ومى كنند (151440)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۶:۱۸
دقيقا اينا براي هر منبرشون 7 ميليون پول ميگيرن . معلومه كه به فكر افراد ديگر جامعه نيستند (151467)
kave
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۲۰:۳۸
راستش من خودم تو هیت این افراد زیاد میرفتم و متاسفانه هیات جایی شده برای توهین و حتک حرمتها به شخصیتهایی که اکثریت مردم حامیشان هستند(آیت الله هاشمی، بیوت امام(ره)، حجت الاسلام سید محمد خاتمی و دکتر روحانی عزیز و وزیرانشان) شده بود.برای همین من دیگر نرفتم..واقعا من موندم تا به کی دولت در خصوص این یاقیان می خواهد سکوت کند.خداشاهده جو بدی درست میکنند مردم ساده ما هم باور میکنند (151606)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۲۰:۵۷
پای منبراشون هم کلی تاریخ رو تحریف می کنن وکلی چاخان پاخان قاطی روضه هاشون می کنن .حضرت زینب (س) از دست اینا چی می کشه ؟ (151614)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۰۰:۵۳
امان از دل زینب (151688)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۲۳:۵۰
اینها با این کاراشون جوانان رو از دین زده می کنند.مداح باید ارزش و احترام قشر اکثریت جامعه را داشته باشد.بابا ما مسلمونیم می خوایم تو هیئتی سینه بزنیم و عزا داری کنیم که مدا حاش آدم های درست و خدا ترس باشند نه. . . . برای نخبگان و افراد محبوب جامعه خط و نشان می کشند. . . . (151674)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۰۱:۱۱
اگر اینان اصلاح طلب بودند و در دولت های گذشته به این گونه اعتراض می کردند جایشان اوین بود (151690)