به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۳
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۱۸۵۳۵

مذاکرات رادرکوتاه‌مدت به‌نتیجه نرسانید!/طنز

مذاکرات رادرکوتاه‌مدت به‌نتیجه نرسانید!/طنز
رسانه‌ها: مدتها پیش در جریان مذاکرات هسته‌ای شاهد تغییر پوشش خانم اشتون جهت نشان دادن نمادین حسن نیت ایشان بودیم. اخیرا هم شاهد پوشانده شدن یک تندیس توسط دوستان ستارالعیوبمان در ژنو بودیم. در همین راستا سرویس نقد و نظر خبرپراکنی خواهان ادامه دادن این مذاکرات و مخالف سرسخت به نتیجه رسیدن این نشست ها می‌باشد. به دلایل زیر:

1- در صورت ادامه این مذاکرات احیانا ممکن است شاهد باز شدن کروات از یقه دیپلمات های غربی، برای نمایش حسن نیتشان باشیم و فتح یکی دیگر از قله های افتخار، توسط غیورمردانمان را جشن بگیریم.

2- در صورت ادامه مذاکرات به احتمال بسیار زیاد شاهد تشکیل پلیس امنیت اخلاقی توسط اف بی آی خواهیم بود تا امریکایی ها به این وسیله حسن نیت خود را هرچه بیشتر به هیئت دیپلماتیک ما نشان دهند. بنابراین قویا پیشنهاد می‌شود لس آنجلس به عنوان میزبان دور بعدی مذاکرات انتخاب شود.

3- پیشنهاد می‌شود مذاکرات تا یک سال به طول انجامد و محل برگزاری آن هم مکه مکرمه باشد. در این صورت هیئت دیپلماتیک و کافر گروه پنج به علاوه یک، برای نمایش حسن نیت در موسم حج لباس احرام به تن کرده و با انجام اعمال حج مقداری از بار گناهان خویش را سبک خواهند کرد. البته بعضی دوستان دیپلمات خارجی نمی توانند در مراسم برائت از مشرکین شرکت کنند، حتی برای نمایش حسن نیت. آخر آدم که نمی‌تواند از خودش اعلام برائت کند! هیئت امریکایی هم نیازمند انجام عمل رمی جمره نمی‌باشد. از آنجا که تیمم همان بدل وضوست، می‌توانند در بازگشت به کاخ سفید هفت عدد سنگ پرتاب کنند.

4-آخرین پیشنهادمان را هم تقدیم می‌کنیم به دیپلمات های ۵+۱٫ پیشنهاد می‌کنیم تا دور بعدی مذاکرات که در ماه نوامبر برگزار می‌شود، با تیغ و ریش تراششان خداحافظی کنند. ایشان می توانند با گذاشتن محاسن به بهترین وجه حسن نیتشان را به هیئت ایرانی ثابت کنند. خدا را چه دیدید، اصلا شاید بهشان آمد و برای باقی عمر هم دست به صورتشان نزدند.

پی نوشت ۱: خانم اشتون که تیغ و ریش تراش ندارند، می‌توانند عجالتا به همان لباس پوشیده اکتفا کنند.
پی نوشت ۲: پیشنهاد آخر فقط مخصوص دیپلمات های خارجی بود. لذا ملتمسانه از جناب دکتر ظریف خواهشمندیم که از وسایل ریش تراشیشان خداحافظی نفرمایند تا در دور بعدی مذاکرات آن گوله نمک همچنان همراهشان باشد!
مرجع : خبرپراكني

۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۳:۲۳
خيلي با حال بود (151287)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۳:۲۶
بامزه بود . (151293)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۳:۳۱
جالب بود ، البته فکر کنم به مذاق یک عده خوش نیاد ! پس بهاریها برای انتشار این مطلب منتظر هجمه ها باشین ! (151305)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۳:۳۵
لطفا آقایون هرکدوم یه تسبیح هم بگیرن دستشون تا در حین مذاکرات از ذکر کردن غافل نشن (151311)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۴:۲۰
هزارتا لایک (151360)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۱۹:۲۸
ای بابا بدجوری سر کاریم (151567)