به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۱۸۵۸۵

آقاي‌رئيس‌جمهور، اين جماعت سيري‌ناپذيرند

گروه مقالات: هنوز چند ساعتي از اعلام اسامي سه وزير باقي مانده دولت به مجلس نگذشته است كه خبر حذف دكتر توفيقي از اين ليست در سر خط اخبار مهم روز قرار مي‌گيرد. آنچه تا حدود زيادي موجبات نگراني مردم و بسياري از راي دهند گان رئيس جمهور منتخب را در پي داشته، شائبه عقب نشيني دكتر روحاني در برابر نظرات و خواسته‌هاي نا بجاي گروه‌هاي تندرو است.
حميد نجف *

جرياناتي كه به دليل نوع بينش و نگاه طلبكارانه خود از مردم و نظام سالهاست كه پشتوانه مردمي خود را از دست داده اند و براي پيشبرد اهداف خود در ورطه افراطي گري دست و پا مي‌زنند. اكثريت مردم به ويژه جامعه دانشگاهي كشور بر اين باورند كه اگر دكتر توفيقي مورد وثوق رئيس جمهور منتخب نبود هر گز به عنوان سر پرست وزارت علوم معرفي نمي‌شد حال كه معرفي شد چرا بايد جابجا شود؟ مگر نه اينكه بر كناري او خواست تنها بعضي ازاصولگرايان تندرو بود.

جناب آقاي دكتر روحاني نگراني مردم در حقيقت از حذف دكتر توفيقي و امثال او نيست، نگراني و دلخوري بررخي از دلسوزان و دوستداران شما از عقب نشيني در برابر خواست افراطيون است.
جناب آقاي رئيس جمهور شما خود بهتر از هر كسي مي‌دانيد كه اين گروها معمولا از جانب دسته‌ها، احزاب و تشكلهايي سازمان دهي مي‌شوند كه به دليل نوع نگاه و تفكر خاص خود از پتانسيل حمايت مردمي بر خوردار نيستند.

به همين واسطه براي تحميل نظرات خود بر اكثريت اجبارا از راههاي مختلف غير دمكراتيك و خشن بهره برداري مي‌كنند. ايستادگي در برابراين اقليت زياده خواه در واقع يكي از خواسته هاي بحق راي دهند گان شماست. اگر كاري را به صلاح و درست مي‌دانيد بايد به پشتوانه راي اكثريتي مردم با ايستادگي و مقاومت آن را به پيش ببريد، نه اينكه به واسطه فشار تني چند از افراد افراطي و چند مداح تندرو و فحاش اينچنين گرد ياس و نا اميدي را به سوي دوستداران و علاقمندان به خود و نظام بپاشيد. مردم اگر به نظرات اين جماعت و ديدگاههاي افراطي آنان باور داشتند كه در پاي صندوقهاي راي به نماينده منتخب آنان كليد مي‌سپردند، نه شما، حال كه جنابعالي از نظرات مردم شريف ما نسبت به خود و خواسته آنان اگاهيد پس عقب نشيني نه جايز است نه به صلاح.

تجربه دو دوره رياست جمهوري آقايان هاشمي و خاتمي ثابت كرد كه افراطيان با هر گام به عقب گامي به پيش خواهند گذاشت و هر گز از تخريب و ازار دولت دست بر نخواهند داشت. اين اقليت زيادي خواه طي سالهاي گذشته معتاد به پاداش خودسري هاي خود شده است. آنان سيري‌ناپذيرند و هر قدم عقب‌نشيني شما، حريص‌تر و گستاخ‌ترشان مي‌كند.

* عضو شوراي مركزي حزب اسلامي كار

هرکی
United States
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۱:۲۹
عزیزان ،،،، مجلس اصولگرا هستش ، به نظر من بهترین کار رو کرد (151813)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۱:۴۲
درودبرشما كه حق مطلب رو ادا كرديد (151827)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۱:۴۸
قدم عقب‌نشيني شما، حريص‌تر و گستاخ‌ترشان مي‌كند (151833)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۳:۱۳
آقاي رئيس جمهور، تا خداوند وملت راداريد، ازهيج جيز نهراسيد. (151895)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۶:۵۱
و هیچ کس !! حتی اگر آن کس و چیز خیلی قدرتمند باشد ولی در مقابل خواست خدا و خواست ملت هیچ است . (152085)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۵:۲۷
دانشجویان زمان رای گیری بدرد میخورند بعد از آن دیگر مهم نیستند. (152016)