کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برادران «پايداري» منتظرند روحاني انتظارشان را 100 روزه برآورده سازد!

ظاهرا «روحاني» و «مردم» به افراطيون بدهكار هم شدند!

15 آبان 1392 ساعت 3:08

گروه سياسي: درهشت سال مدیریت مدعیان عدالت و مبارزه با فساد که جیبشان همواره پر بود از اسامی فاسدان دانه درشت!، ولی درنهایت زیپ جیبشان هم بازنشد تا مردم بفهمند که مباره با فساد چه طعمی دارد!، درنهایت پرونده اختلاس بزرگ مطرح شد و انبوهی از نقابداران در مظان اتهام قرار گرفتند و آخرسرهم معلوم نشد که جناب خاوری چگونه و با کمک چه کسانی از کشور خارج شد تا دانه درشتهای واقعی جزء اسرار و رموز باقی بمانند.


حسن فاتحی


حالا برادر بزرگوار روح الله حسینیان که از حامیان سرسخت مدعیان عدالت آقاي احمدي‌نژاد و در انتخابات اخير حامي سعيد جليلي بودند، امروز بجای پاسخگویی به افکارعمومی در مورد آنهمه فضاحت‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دولت کریمه خویش، در مقام طلبکار ظاهرشده و با فرافکنی سوء مدیریت و ویرانگریهای جریانی خودشان مطرح مي‌نمایند که: آقای روحانی انتظارات مارا برآورده نکرده است! (در مصاحبه‌اي با خبرگزاري همسو و هم مرامشان، فارس)

بي مقدمه بايد از اين آقا پرسيد: مگر قراربود روحانی انتظارات جریان افراط را برآورده سازد؟ آیا هشت سال ویرانگری که به انشقاق جبهه درونی و سوء مدیریتهای ملموس بین المللی همراه گردید، انتظارات شما را برآورده نکرد؟ یکی ازیاران نزدیک دکتر احمدی‌نژاد که مکتب ایرانی وی در اواخر دولت وی جایگزین مکتب عدالت شده بود، عبارت جالبی دارد، ایشان مي‌گوید: بهترین دفاع حمله است و ما در این ماههای اخیر تا مي‌توانیم حمله مي‌کنیم و.....

حالا یاردیگر احمدی نژاد هم که ظاهرا " منتقد مکتب مشائیسم بود، تازه به یادش افتاده است که برای در امان ماندن از پرسشهای افکار عمومی در مورد سوء مدیریتها، بهترین راهبرد حمله و فرافکنی است. مدیران دلسوز وشایسته انقلاب اسلامی که مردم غالب آنها را با نام امام خمینی (ره) مي‌شناسند، دیروز از برکت افراط گرائیها و فرصت طلبیها یا در کنج زندانها افتادند و یا اینکه چنان تحقیر و فراری داده شدند که تا عمر دارند خانه نشین شده، اقتصاد مملکت ویران، نه تنها بیکاری مهار نشده و حتی پایین نیامده، بلکه تورم کمرشکن هم بدان افزوده شده است، عملا " تفکر فرقه ای در جامعه  رواج یافته و غالب مردم به بهانه های مختلف خس و خاشاک، بزغاله، فتنه گر، بی بصیرت و....خطاب شدند، حالا جناب حسینیان که لباس روحانیت هم بر قامت خویش دارد، بجای تفکر و عذرخواهی بخاطر حمایتهای متعصبانه خویش از مدعیان عدالت، تازه برای روحانی رجز تهدید مي‌سراید و از برآورده نشدن انتظاراتش مي‌گوید!!

مگر آقای روحانی نگفتند که افراط گرایان در دولت تدبیر و امید جایی نخواهند داشت؟ مگر مردم بخاطر همین گفته روحانی به وی رای ندادند تا ازفرصت طلبی افراطیون نفس راحتی کشیده باشند؟
حالا روحانی موظف به ترمیم عقب افتادگیها و ویرانگریهای شما مي‌باشد و یا اینکه هنوز هم باید تحت مدیریت و نظارت شماها رفتار نماید؟ اتفاقا " خواسته مردمانی که به روحانی رای داده اند این است که چرا در برابر افراطیون ایستادگی نمي‌ كنيد؟

آقای حسینیان، شما نمي‌خواهد برای دولت تدبیر و امید از روشهای بر آورده شدن انتظارات و علل استیضاح احتمالی برخی وزرا بگویید، مردم خویش به چشم دیدند که چگون وزرای کارآمد وشایسته ای کنار گذاشته شدند، مردم دیدند و می‌بینند که شما افراطیون چون شکست خورده‌اید، در زمان باقی مانده مي‌خواهید با کنترل وزراء و اخلال در روند دولت تدبیر و امید، مطالبات واقعی مردم را هنوز هم ندیده بگیرید.

آقایان، مشکل شما این است که پیام رای ملت را نگرفته اید و اگرهم گرفته اید بجای پذیرش سوء مدیریتها تلاش مي‌نمایید دوباره ابراز وجود نمایید، ولی مطمئن باشید به یاری خدا و اراده ملت در مجلس بعدی اثری از شما افراطیون نخواهد بود.

مردم دیگر از التهاب آفرینی و تهمت وبرچسب زدن به مومنان به ستوه آمده اند، مردم دیگر نمي‌خواهند در حرم امام خمینی (ره) دوباره بلوا شود، مردم نمي‌خواهند خانه های مراجع ویران شود، مردم دیگر نمي‌خواهند به نام عدالت در فقر خانمانسوز نفس بکشند، مردم دیگر اسیر عوام‌فریبی‌ها نخواهند شد و البته این را هم مردم مي‌دانند که جریان افراط و انحصار تا جان دارد، ایجاد التهاب و هیاهو خواهند نمود، ولی پایداری یاران مردمی روحانی نه بر صراط فرقه گرائیها بلکه برطریق جوانمردی‌ها و آزاد اندیشی‌ها خواهد بود و شما مطمئن باشید حامیان روحانی اهل تملق نیستند و از هزاره سوم هم سخن به میان نیاورده‌اند، مسیر درست یاران مردمی و حامیان روحانی منافع کلان ملت خواهد بود و یاران روحانی مثل افراطیون، رهبری را متعلق به چهار ميلیون هم نمي‌دانند، شما هم برادران ما هستید ولی دیگر حق ویرانگری نخواهید داشت. آن سبو بشكست و آن پيمانه ريخت...!


کد مطلب: 20224

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/article/20224/ظاهرا-روحاني-مردم-افراطيون-بدهكار-هم-شدند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir