به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۲۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۲۳۴۴۴

برای مناظره دیر است وقت محاکمه است

گروه سياسي- رسانة‌ها: سعید پورسینا در سايت انتخاب نوشت: در حالیکه محمود احمدی نژاد هفته گذشته برای حضور در جلسه محاکمه خود در برابر احضاریه رسمی دستگاه قضایی استنکاف کرده است، وی امروز خواهان مناظره با رییس جمهور کشور شده است.
برای مناظره دیر است وقت محاکمه است
محمود احمدی نژاد رییس دولتی بود که در طول هشت سال مسئولیت خود در کشور حتی یکبار به هیچ خبرنگار ایرانی اجازه نداد تا در برابر وی اقدام به مصاحبه چالشی کند و گفتگوهای وی یا بارسانه های خارجی انجام می شد و یا در برابر مجریان تلویزیونی «خاص» که نقش سه پایه دوربین را ایفا می کردند به مونولوگ و ادعاهایی یکسویه می پرداخت. اکنون که پس از هشت سال مونولوگ و متهم کردن بزرگان انقلاب و شخصیتهای اصیل نظام به انواع و اقسام تهمت ها، دادن صدها آمار کذب و بی اساس که حتی از سوی مراجع رسمی دولت وی نیز تکذیب می شد و تلف کردن صدها میلیارد دلار سرمایه کشور که اکنون در شرایط سخت تحریم، کشور نیازمند هر سنت آن است، وی مدعی مناظره با رییس جمهور شده است.

باید به جناب احمدی نژاد متواضعانه گفت که زمان برای مناظره شما دیر شده است آن موقع که مشغول ترکتازی در کشور بود و رسانه ملی تبدیل به بوق تبلیغاتی شما شده بود و رسانه های منتقد شما توقیف و فیلتر و بسته می شدند، باید به فکر مناظره و اجازه دادن به مخالف برای اظهار نظر می بودید نه اکنون که باید پاسخگوی صدها میلیارد دلار خسارت به کشور، هزاران شکایت و میلونها حق تضییع شده باشید. نه، اکنون زمان مناظره شما نیست، زمان محاکمه شماست و اگرچه در جلسه اول محاکمه بخش کوچکی از اتهامات خود حضور نیافتید اما دستگاه قضایی با ارفاق جلسه را تمدید کرده و وقت دیگری برای محاکمه شما تعیین کرده است. البته قطعا مسئولان دولت فعلی نباید راه شما را ادامه داده و باید به منتقدان اجازه سخن گفتن، چالش و مناظره را بدهند اما شما و سایر مسئولان ابتدا باید پاسخگوی عملکرد قبلی خود باشید وسپس مدعی شوید.

۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۱۸:۰۷
هروقت مهدی و باقر محاکمه شدن احمدی هم محاکمه میشه! (181829)
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۱۸:۱۰
از اين عكس متنفرم ، اين حركتش جزء بدترين كاراش بود. (181832)
دقیق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۱۸:۲۳
یاد دادگاه دختر و پسر هاشمی میوفتم که فقط مونده بود رییس دادگاه بیاد جلوی دادگاه التماس کنه آقا تو رو خدا یه سرم اینوری بیاید باهاتون راه میایم ... (181852)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۱۸:۳۲
بعید می دونم که کسی بتونه اونو پای میز محاکه بکشونه مگر اینکه از زندگیش سیر شده باشه.
خدا بیامرزه دکتر سامی رو. (181859)
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۱۸:۳۵
محاکمه ؟؟؟؟ بشنو وباور نکن (181861)
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۱۸:۴۶
مسلم است که باید به ایشان فرصت دفاع داده شود؛ این لازمه فضای مطلوب سیاسی و برچیده شدن فضای امنیتی است، آن طور که آقای روحانی شعارش را داده اند.
اما قبل از آن باید وضعیت فعلی رهبران جریانات سال88 مشخص گردد و حق دفاع از خود داشته باشند، به خاتمی، اصلاح طلبان مجلس ششم، جبهه مشارکت و مجاهدین انقلاب اسلامی، هاشمی رفسنجانی و فرزندانش؛ ناطق نوری و فرزندانش؛ کسانی که پیش از این اعترافاتی داشته اند؛ اعضای گروه های منتقد حکومت از جمله نهضت آزادی، ملی مذهبی ها، سندیکاهای کارگری و تمام کسانی که طی بیش از 4 سال گذشته از طرف رسانه ملی و در واقع شیپور اقتدارگرایان و دولت محمود احمدی نژاد، مورد هجمه، دروغ، تهمت، افترا و بی اخلاقی قرار گرفته اند فرصت دفاع و بیان فجایع رفته بر آن ها داده شود
در غیر این صورت نهادینه شدن تبعیض در نهادهای حکومتی و ناعدالتی نظام مند به اثبات می رسد. (181873)
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۲۳:۰۷
ایشان می تواند در هر موردی خواست اظهار نظر کند فکر نکنم ایشان در حصر باشد (182092)
هرکی
United States
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۱۹:۱۰
به نام خدا. از : مردم ایران. به : پرزیدنت سابق ،اقای احمدی نژاد موضوع : جوابیه به دعوت شما برای مناظره. ضمن خسته نباشید خدمت دکتر پر تلاش ولی ناکارامد . برادر بزرگوار در راستای تلاش های بی دریغ شما کمر اقتصاد شکست ، در راستای تلاش های شما کمر صنعت نفت شکست ، در راستای خدمات شما متاسفانه کمر مردم شکست ،پس بیاید به خیال مناضره شوید چون میترسم قهرمانی فوتبال ساحلی رو هم به نام خودتون تموم کنید،از گلایه که بگذریم برادر بزرگوار اقای احمدی نژاد جای شما خیلی خالی است ولی خودتون رو ناراحت نکنید چون اقای رسایی نمیگذارد جای شما خالی باشد، (181894)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۲۰:۰۰
اقای احمدی نژآد یادش رفته که افکار مردم-اقتصاد مردم -ازادی مردم - اسایش مردمو خلاصه همه چیز مردم را جارو کرد ؟؟؟ ادمی که هشت سال تمامی نهاد های حمکومتی وبلند گویای حکومتی مثل نماز جمعه و علی الخصوص ضرغامی وتیمش تمام قد از ایشان دفاع کردند و کسی جرات نداشت اسم این اقا را بیاورد تا با هزاران انگ اسراییلی- منافق -برانداز-جاسوس بیگانه روبرو شود حالا باز روی ان را دارید تا دوباره در سیمای ضرغامی مقابل مردم بنشیند . . . نه اقای احمدی نژاد حنای شما از زمان شهردار بودنتان دیگه رنگی نداشته و ندارد. خدا وکیلی شما که هاله ای از نور را پشت سر خود دیدید و با گفتن الهم عجل لولیک الفرج در تعجیل اقا چه چیزی را جستجو میکردید؟؟ که به ایشان بگویید که بیت المال مسلمین را به باد داده اید یا دهان مردم را بسته اید و یا سفره نچندان پر مردم را خالی کرده اید ویا مردم زلزله زده اذربایجان را که قول دو ماه ساخت مسکن هایشان را دادید هنوز در بدر و تو چادر زندگی میکنند ویا بچه های بیگناه شین اباد را سوخته تحویل بدهید و یا جیب دوستانتان مثل بابک زنجانی را از بیت المال پر کرده اید را بگویید و یا بیمه مردگان را به جیب دوستان ریخته اید و یا به مردگان یارانه داده اید ..................... (181936)
فلفلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۲۰:۰۵
احمدی نژاد: بگم؟ بگم؟
مردم: بگو بگو ولی قبلش برو برو
احمدی نژاد: کجا؟
مردم: دادگاه (181939)
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۲۰:۰۶
آخه مشکل اینه که احمدی نژاد میاد آماری میده و میره مثل همون آمارهای که در 8 سال گذشته می داد که بله ایران شده گل و بلبل و یا اینکه در نارمک گوجه و میوه خیلی ارزون است و از این قبیل صحبت ها بی پایه وبی اساس که حالا هم همینطور میشه. ولی جناب روحانی همانطور که استحضار دارید، یکی از راه های حل اختلاف ، داوری و کارشناسی است پیشنهاد میشود موضوع را به داوران و کارشناسان بیطرف ارجاع دهید. چون که مناظره کانونی میشود برای تهمتهای احمدی نژاد علیه 4 تا مسلمون مضافا اینکه آرامش خوب فعلی کشور نیز دستخوش حوادث و ناآرامی هامیشودکه البته همین آرزوی بدخواهان ملت است. (181940)
حسینعلی
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۲۰:۲۱
آفرین بر نویسنده (181957)
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۲۰:۳۳
حتما این بار میخواد پرونده دانشگاه همسر آقای روحانی رو بیاد رو کنه. . . اینقد درخواست بده تا درخواسدونش پاره بشه (181964)
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۲۰:۳۸
محمود كه همه عمر خبرنگار بگرفتى ! حالا به دنبال مصاحبه كردن با يه خبرنگاره (181967)
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۲۱:۰۲
واقعا دوره محاکمه است ولی احمدی نژاد تنها نیست تمام کسانی که بااو برای بدبخت نمودن مردم همکاری کردند مانند اقای حسینی وزیر اقتصاد اقای بهمنی رییس بانک مرکزی و...... محاکمه شوند (181989)
صالح
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۹/۱۲ ۲۲:۱۴
چه زود خدمات دولت نهم و دهم را فراموش کردیم...... (182052)