کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نامه وارده

#روحانی_تنها_نیست# ما فراموشكارانیم

1 تير 1394 ساعت 17:57


گروه سیاسی: یكی از كاربران بهارنیوز در متنی كه برای سایت ارسال نموده خطاب به آقای روحانی نوشته است:

سلام آقای رییس جمهور

خواستم از همینجا بگم که می‌دونم احساس تنهایی می‌کنی. فشار رو از همه طرف احساس می‌کنی. هیچکس کمکت نمی‌کنه. تیم سیاست خارجی شما رفته در مقابل دنیا نشسته مذاکره می‌کنه که مشکلات پیش اومده برای کشور مرتفع بشه و اوضاع بدتر نشه ولی هم به تیم مذاکره کننده توهین می‌شه تهمت زده می‌شه هم به دولت شما.

در داخل مخالفین و دلواپسان به هر دری می‌زنند تا دولت تو رو نا کارآمد جلوه بدن هر کاری می‌کنند حتی به هم زدن کنسرت‌ها حتی جلوگیری از نمایش فیلم‌ها و تهدید حضور خانم‌ها در استادیوم‌های ورزشی. مخالفین دولت به طور سازماندهی شده در شبکه های اجتماعی با عکس و جوک و شعر و غیره و دزدیدن شهدا دست به تخریب و تضعیف دولت میزنن و متاسفم بگم که برخی مردم ساده ما دارند دوباره به سمت چاهی میرن که هشت سال توش دست و پا زدن، با وعده (آن هم شایعه‌اش) كه قرار است احمدی‌نژاد بیاد و یارانه‌ها را دو برابر بكنه!! و هیچكس هم نمی‌پرسد كه آن مرد رفته، آن همه وعده توخالی داد كدامش را عملی كرد كه این یكی را!

چاه جهل چاه فریبکاری چاه دروغ چاه بی سیاستی چاه فساد و فشار و لبخند های مضحک به ریش ملت. اما من به نوبه خودم از همینجا ازت معذرت می‌خوام که خیلی از ما مردم خیلی فراموشکاریم! یادمون رفته که برداشتن یارانه ها رو دولت قبل شروع کرد و هر افزایش قیمتی در قانون هدفمندی اومده و تو مجبوری که اجراش کنی.

یادمون رفت که چه وضعیتی در سیاست خارجی داشتیم و سایه جنگ رو سرمون بود. یادمون رفته که سخنرانی رییس دولت قبل در هر مجمع بین المللی باعث سرافکندگی و شرمساری ما بود. یادمون رفته که دلار در مملکت هر ساعت یک قیمت داشت و یادمون رفته که قیمت‌ها در لحظه تغییر می‌کرد.

بازار مسکن چه جهش‌های خانمان سوزی داشت و صف های خرید سکه رو فراموش کردیم. یادمون رفت که تو اومدی و امید رو آوردی و نتونستیم بفهمیم و صبور باشیم که درست کردن هشت سال تخریب اقتصادی و سیاسی و فرهنگی نیاز به زمان طولانی داره. یادمون رفت که خدا رو شاکر باشیم که سیاست مملکت حداقل از سمت دولت در مسیر عقلانیت قرار گرفته و چقدر اون سالهای زجر آور به ما سخت گذشت.

آقای روحانی من پای رایم ایستادم هر کس هر چی دلش می‌خواد بگه. اما تو نا امید نباش. ما ملت مرده باد و زنده باد در لحظه هستیم. تو برای آینده بچه‌های ما همه اینها رو نادیده بگیر و ادامه بده. من شرمنده تیم شما مخصوصا دکتر ظریف هستم که از نمایندگان خیالی ملت فحش می‌خورد که چرا برای برگرداندن حق ملت مذاکره می‌کند! متاسفم!


کد مطلب: 81744

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/article/81744/روحانی-تنها-نیست-فراموشكارانیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir