کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس،

افزایش تحركات بی حاصل تندروها

16 آذر 1394 ساعت 15:31


اسماعیل حسین‌پور


گروه سیاسی: با نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس، حرکت عصبی و نطق‌های نمایشی تندروها‌ی به بن بست رسیده که خود را در بین مردم تنها می‌بینند علیه دولت روحانی بیشتر خواهد شد و روی آوری دوباره این جماعت قلیل به اردوکشی‌های خیابانی و برگزاری تجمعات غیرقانونی که بر خلاف منویات بزرگان نظام بوده، نشان از تنهایی آن‌ها و تفکرشان در بین مردم است.

نیک می‌دانیم که انتخابات سال 92 باعث همگرایی بیشتر مردم و اقتدار دولت شده است و در حالی که هر روز با رهنمودهای بزرگان نظام و تدبیر دولتمردان، گره از کارهای فروبسته بسیاری در عرصه داخلی و خارجی گشوده می‌شود؛ عده‌ای که در این دولت دستشان از دست‌اندازی به بیت المال کوتاه شده است و منافع شان با منافع ملت در تضاد است، سخت دلواپس منافع جناحی و باندی و گروهی خویش هستند و رسالت شان در این روزها هجمه به دولت و دولتمردان و انتقام گیری از مردمی است که به آنان «نه» گفته اند.

این جماعت جان گرفته در این روزهای نزدیک به انتخابات که به هر بهآنه‌ای کفن و پیرهن بر تن می‌درانند و به نام مردم با گذر از قانون، به جنگ ارزشها آمده‌اند همان آرام گرفتگان دیروزند که چشم بر غارت بیت المال بسته بودند و گویا فرمانی برای فریادگری نداشتند ولی با رأی آوردن دکتر حسن روحانی و تشکیل کابینه‌ی تدبیر و امید، گویی از خواب چندین ساله برخاسته‌اند و آشفته و هراسان باز احساس خطر کرده‌اند. این جماعت سکوت پیشه کرده، کاسبان دیروز و بازار کسادشدگان امروزند. همان کسانی که برای ناامیدی مردم و رویگردانی از دولت خواب‌ها دیده‌اند و با آشوب طلبی‌های هدفنمد، می‌خواهند خواب هایشان در خیابان تعبیر شود.

در این روزهای حساس تا انتخابات اسفند، تجمع غیرقانونی در برابر سخنرانان و سخنرانی‌های با مجوز، نشانه‌ی اقبال بالای مردم به تفکر اصلاح‌طلبی و مشی اعتدال و نشانگر به بن بست رسیدن تفکر تندروهاست. تندروها، فرمانبران اتاق فکرهایی هستند که با قلم و قدم اقتدار دولت را هدف گرفته‌اند تا دولت را از هدف اصلی خود که خدمت به مردم صبور و صمیمی این کهن بوم و بر است دور کنند و از سویی بذر یأس در دل مردم بیفشانند.

طنز تلخی است اگر این هرج و مرج‌طلبی‌های آگاهانه و عامدانه تندروهای خویش اندیش و بیگانه با رأی و اراده‌ی مردم و این آشوب طلبان قانون به سُخره گرفته را خودسر بنامیم. مردم انتظار دارند دولت، با تکیه بر قانون و با اقتدار در برابر هجمه و هجوم هدفمند برخی منفعت طلبان پنهان شده در پشت واژه‌های مقدس که به دنبال بر هم زدن آرامش جامعه هستند مقتدرانه بایستد و اجازه ندهد در دولتی که رئیس جمهورش یک حقوقدان است، قانون غریب بماند و افرادی با اقدامات فراقانونی خود، اقتدار نظام را خدشه دار کنند.


کد مطلب: 96066

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/article/96066/افزایش-تحركات-بی-حاصل-تندروها

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir