کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی شد

12 بهمن 1394 ساعت 17:10

گروه ورزشی: پپ گواردیولا از فصل آینده جانشین مانوئل پیگرینی در منچسترسیتی خواهد شد.


باشگاه منچسترسیتی دقایقی پیش رسما اعلام کرد که با پپ گواردیولا برای جانشینی مانوئل پیگرینی به توافق رسیده است. پیگرینی تابستان گذشته قرارداد خود با سیتی را تا سال 2017 تمدید کرده بود با این وجود او دیگر از فصل بعد هدایت این تیم را بر عهده نخواهد داشت. ماه گذشته پپ گواردیولا اعلام کرده بود که در پایان فصل مربیگری بایرن را رها کرده و به تیمی در لیگ برتر خواهد رفت. گمانه زنی ها در مورد مقصد بعدی او بیشتر به سمت منچسترسیتی و منچستریونایتد بود که در نهایت تیم آبی پوش شهر منچستر موفق به جذب سرمربی اسپانیایی سرشناس سال های اخیر فوتبال دنیا شد.

در بیانیه باشگاه سیتی آمده است: "باشگاه منچسترسیتی تایید می کند در نتیجه مذاکرات صورت گرفته در طی چند هفته اخیر با پپ گواردیولا، با وی به توافق رسیده است و او فصل 2016-2017 هدایت منچسترسیتی را بر عهده خواهد گرفت.
قرارداد ما با وی سه ساله است. پیش از این در سال 2012 نیز با هم مذاکراتی داشتیم. با احترام کامل به مانوئل پیگرینی و بازیکنان، برای جلوگیری از بروز شایعات غیرضروری تصمیم بر این شد تا خبر این توافق اعلام شود. پیگرینی نیز از علنی شدن این خبر کاملا حمایت کرده است و با تمرکز کامل روی اهداف باشگاه، تا پایان فصل کار هدایت بازیکنان را بر عهده خواهد داشت."


کد مطلب: 100393

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/100393/پپ-گواردیولا-سرمربی-منچسترسیتی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir