به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۱۰۰۴۲۵

تاج: اگر AFC بر تصمیم خود پافشاری کند، تیم‌های ایرانی کنار می‌کشند

گرو ورزشی: رئیس سازمان لیگ می‌گوید اگر قرار باشد دیدارهای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی‌طرف باشد، تیم های ایرانی کنار می‌کشند.
تاج: اگر AFC بر تصمیم خود پافشاری کند، تیم‌های ایرانی کنار می‌کشند
مهدی تاج درباره آخرین وضعیت بازی‌های نمایندگان فوتبال ایران و عربستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: در حال حاضر بازی‌های تیم‌های ایران مقابل عربستان به هفته آخر موکول شده است. بر همین اساس باشگاه‌های ما بازی ابتدایی خود را به جای بازی با تیم‌های عربستانی با تیم‌های ازبکستانی و اماراتی برگزار می‌کنند.وی افزود: اگر تا آن زمان اختلافات برطرف شود بازی‌ها در زمین طرفین انجام خواهد شد و در غیر اینصورت در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود. البته ما این تصمیم را که تصمیمی سیاسی است قبول نداریم. البته اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا روی این مساله پافشاری کند احتمالا نمایندگان ما تصمیم می‌گیرند در این مسابقات شرکت نکنند زیرا در این صورت شاید فردا تیم‌های کره جنوبی بگویند در کره‌شمالی بازی نمی‌کنیم! یا تیم‌های چینی بگویند به دلیل آزمایشات هسته‌ای در کره‌شمالی بازی نمی‌کنند و AFC هم می‌داند این یک تصمیم خطرناک است. در کشورهای زیادی به سفارت کشور ما هم حمله شده است. امنیت یک کشور به این مسائل بستگی ندارد.

 

رئیس سازمان لیگ ادامه داد: اگر کشور ما امنیت ندارد، چطور عراق، سوریه و افغانستان دیدارهای خود را در ایران برگزار کردند؟تاج در پاسخ به این پرسش که "چه نفراتی از ایران برای مذاکره به AFC رفتند؟" گفت: کسرایی هم به مالزی رفته بود اما او را راه ندادند. اما ماهیت قضیه این است که اگر بازی در کشور ثالت برگزار شود، ما برنده این داستان نیستیم. بنابراین به هیچ عنوان نباید زیر بار این مساله برویم. البته اگر براتی هم به AFC می‌رفت بهتر بود.

 

او در پاسخ به این سوال که "آیا در صورت حل نشدن موضوع لیگ قهرمانان آسیا با تاخیر برگزار خواهد شد؟" گفت: به هیچ وجه اینطور نخواهد شد زیرا ما در صورتی که این تصمیم گرفته شود در هفته پایانی لیگ قهرمانان با نمایندگان عربستان بازی خواهیم داشت.تاج درباره اظهارات اسدی هم گفت: من نمی‌دانم او دقیقاً چه گفته است. اگر گفته حق با عربستانی‌هاست که صحبت خوبی مطرح نکرده است.

مرجع : ایسنا