به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۱۰۰۵۴۵
گل های گروهی را بسیار دوست دارم

فان خال: مربی خوشحالی هستم

گروه ورزشی: سرمربی منچستریونایتد شاگردانش را شایسته پیروزی در دیدار مقابل استوک سیتی دانست و تاکید کرد مربی خوشحالی است.
فان خال: مربی خوشحالی هستم
شیاطین سرخ در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر انگلیس پیروزی ارزشمند و مقتدرانه ای را به دست آوردند و موفق شدند که با نتیجه سه بر صفر برابر استوک سیتی به پیروزی برسند تا لوئیس فان خال نفس راحتی بکشد.این سرمربی هلندی بعد از بازی گفت: بله! من الان سرمربی خوشحالی هستم. وقتی یک تیم بازی را از خط دفاعی شروع می کند و بعد از آن توپ را به خط حمله منتقل می کند و به گل می رسد می توانم بگویم که چنین سبک بازی را دوست دارم. در نیمه دوم کنترل بازی را به صورت کامل در اختیار داشتیم و اجازه ندادیم که استوک سیتی حتی یک موقعیت هم روی دروازه ما خلق کند. استوک سیتی بسیاری از تیم ها را اذیت کرده بود، اما ما در این دیدار خوب ظاهر شدیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

 

او ادامه داد: مایکل کریک به من گفت که اگر بتوانیم در نیمه نخست گلزنی کنیم تا حدود زیادی پیروز بازی خواهیم شد، چرا که گلزنی در نیمه نخست اعتماد به نفس زیادی به بازیکنان می دهد. من با این حرف کریک موافق هستم. در نیمه نخست دو گل به ثمر رساندیم و این باعث شد تا اعتماد به نفس ما زیاد شود و بازی را به خیال راحت ادامه دهیم.

 

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در ادامه سخنان خود گفت: من گل های را که روی کارهای گروهی به ثمر می رسد بسیار دوست دارم و گل دومی که در این دیدار به ثمر رساندیم روی چنین حرکتی بود تا جایی که بازی را از خط دفاعی شروع و خیلی سریع به حمله منتقل کردیم. گل دوم بسیار زیبا بود البته باید بگویم که گل اول هم روی کار گروهی به ثمر رسید. وین رونی، کاپیتان شیاطین سرخ در این دیدار هم موفق به گلزنی شد و الان او به رکورد بابی چارلتون بسیار نزدیک شده است. فان خال به ستایش از این بازیکن پرداخت و گفت: هر بار که رونی گلزنی می کند ما هم می توانیم به پیروزی برسیم. امیدوارم که او به گلزنی های خود ادامه بدهد و بتواند رکورد اسطوره باشگاه منچستر یونایتد را بشکند. رونی بازیکن بسیار خوب و کلیدی برای ما به شمار می آید.

 

او در پایان سخنان خود گفت: این گل ها نقطه تحولی در منچستر یونایتد بود اما بعضی چنین چیزهای را درک نمی کنند. به ثمر رساندن چنین گل های بسیار خوشحال کننده است و نشان می دهد که در شرایط خوبی قرار داریم. امیدوارم که این شرایط ادامه داشته باشد و بتوانیم در دیدارهای آینده هم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم. منچستر یونایتد با پیروزی که در این دیدار به دست آورد 40 امتیازی شد و در رده پنجم جدول رده بندی باقی ماند تا با تیم صدرنشین لسترسیتی 10 امتیاز اختلاف داشته باشد.

مرجع : ایسنا