به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۱۰۰۷۴۲
در صورت اتحاد هم کار سخت است

حداد عادل: پیروزی اصولگرایان آسان نیست

گروه سیاسی:‌ سخنگوی مجمع اصولگرایان کشور ،روز جمعه در گردهمایی اصولگرایان اصفهان گفت: باید توجه کرد رأی‌های اصولگرایی را در سبدهای مختلف تقسیم نکنید، چرا که از این طریق تنها وسیله شکست خود و پیروزی رقیب را فراهم خواهید کرد.
حداد عادل: پیروزی اصولگرایان آسان نیست
حداد عادل با تأکید بر اینکه دشمن می‌خواهد انتخابات ایران را مهندسی کند، اظهار کرد: آنها در نظر دارند با استفاده از وعده‌های خاص یک جریان ویژه در کشور ایجاد کنند. اینکه برخی اسم نیروهای انقلابی را افراطی و تندرو می‌گذارند نیز در راستای همین اقدام دشمن است و به همین دلیل نیز رهبری چندی پیش در یکی از سخنرانی‌های خود این مسأله را تذکر داده و اعلام کردند که جوان‌های انقلابی را با برچسب تندرو از صحنه بیرون نکنید.

سخنگوی مجمع اصولگرایان کشور در توضیح مفهوم اصولگرایی تصریح کرد: اصولگرایی یعنی دفاع از همه ارزش‌های امام (ره) که امروز رهبری پرچمدار این جریان است. ما به دنبال راه یافتن به مجلس و از این طریق چوب لای چرخ گذاشتن دولت نیستیم. بهارستان محل راه انداختن جنگ قدرت نیست. همانطور که امام خمینی (ره) فرموده‌اند تضیف دولت حرام است و رهبری نیز امسال را به عنوان سال همدلی و همزبانی انتخاب کرده‌اند. وی افزود: وظیفه مجلس همراهی با دولت و مخالفت با اقداماتی است که می‌تواند به ضرر مصالح و منافع کشور تمام شود. مجلس باید در مواجهه با نفوذ عناصر فتنه در جای‌ جای کشور اعتراض کند و در مقابل از اقدامات خوب دولت نیز حمایت کند.

حداد عادل انصراف احتمالی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی را یکی از چهره‌های جریان اصولگرایی خواند و گفت: اگر شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان تصمیم به کناره گیری من نوعی بگیرد اول کسی خواهم بود که لاف محبت می‌زند. برای ما مسأله مهم اصولگرا بودن مجلس دهم است، بنابراین آسمان به زمین نخواهد رسید اگر فردی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی به مصلحت یک جمع انصراف دهد، سخت‌گیر نباشید و تفرقه ایجاد نکنید. سخنگوی مجمع اصولگرایان کشور افزود: برخی می‌گویند برای رضای خدا احساس تکلیف کرده و در صحنه انتخابات حاضر شده‌اند. گاهی نیز لازم است که برای خدا احساس تکلیف کنید و انصراف دهید.
مرجع : ایسنا