کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فراخوان مشمولان دیپلم و زیردیپلم دربهمن

ایسنا , 18 بهمن 1394 ساعت 11:10

گروه جامعه: سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم بهمن ماه 1394 را به خدمت سربازی فراخواند.


سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن فراخوان کلیه مشمولان غایب و غیرغایب متولد 1355 تا پایان بهمن ماه 1376 برای انجام خدمت دوره ضرورت، طی اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم سال های مذکور که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم بهمن ماه سال 1394 دریافت کرده اند، می بایست در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

مشمولان ساکن تهران بزرگ
کلیه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه سال 1394 می باشند می بایست راس ساعت 6 صبح روز دوشنبه مورخ 19/11 /94 به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده است حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساکن سایر استان های کشور
کلیه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه سال 1394 می باشند راس ساعت 7صبح دو شنبه مورخ 19/11 /94 به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.لازم به ذکر است، عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود.
گفتنی است، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش، نشده اند، می توانند به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام نمایند.


کد مطلب: 100853

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/100853/فراخوان-مشمولان-دیپلم-زیردیپلم-دربهمن

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir