به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۱۰۰۹۶۶

خماری روی فرش قرمز

گروه فرهنگی: عوامل فیلم سینمایی «خماری»، نخستین ساخته داریوش غذبانی در مراسمی روی فرش قرمز کاخ جشنواره پردیس ملت حاضر شدند.
خماری روی فرش قرمز
همزمان با ششمین شب اکران فیلم های جشنواره فجر طبق روال همه شب عوامل فیلم سینمایی «خماری» جدیدترین ساخته داریوش غذبانی نیز روی فرش قرمز کاخ جشنواره فیلم فجر رفته و با مردم و محاطبان به گفت و گو پرداختند. در این مراسم داریوش غذبانی، منیژه حکمت، مهرداد صدیقیان، نادر فلاح، کاظم سیاحی و دیگر عوامل این فیلم حضور داشتند. «خماری» ملودرام اجتماعی است که زندگی یک جوان علاقه مند به موسیقی را به تصویر می کشد که همزمان با یک امتحان مهم درگیر اتفاقات عجیب و غریبی می شود که امتحان خود را به کلی فراموش می کند.

کارگردان این اثر سینمایی گفت: فیلم «خماری» درباره اعتیاد است، هر چند که اعتیاد فضای تلخی دارد، اما ما این موضوع تلخ را با لحنی شیرین و بامزه در این فیلم عنوان کردیم. داریوش غذبانی افزود: تماشاگران در مرحله اول فیلمی را خواهند دید که سرگرم شان می کند، البته «خماری» فیلم جدی است که موقعیت های شیرینی دارد. بعد از آن هم موضوع مد نظر ما ترک اعتیاد مورد توجه تماشاگران قرار خواهد کرد. سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه جاری با نمایش فیلم های متنوع برگزار می شود.

آیین افتتاحیه این رویداد بزرگ سینمایی شامگاه یکشنبه با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان فرهنگی و هنری، جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان عرصه سینما و تئاتر در تالار وحدت تهران برگزار شد. این دوره جشنواره در چهار بخش سودای سیمرغ، هنر و تجربه، نگاه نو (فیلم اولی ها) و مستند برگزار شده است. در بخش سودای سیمرغ 22 اثر، هنر و تجربه 11 اثر، نگاه نو 11اثر و در بخش مستند نیز 11 اثر حضور دارند. سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از دوازدهم بهمن در 23 سینما و پردیس سینمایی در تهران در حال برگزاری است و تا 22 بهمن ماه جاری ادامه دارد.
مرجع : ایرنا