به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۲۲ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۱۰۱۲۰۴
وزیر کار:

کارگران در سرنوشت خود مشارکت کنند

گروه سیاسی: وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: کارگران در تعیین سرنوشت خود مشارکت کنند.
کارگران در سرنوشت خود مشارکت کنند
علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در مراسم ۲۲ بهمن گفت: هدف انقلاب تغییر شرایط اقتصادی و اجتماعی مردم بود و اکنون تا تحقق همه اهداف انقلاب سال ۵۷ کارگران در صحنه بمانند. وزیر کاربا بیان اینکه کارگران نقش اصلی در پیروزی انقلاب داشتند، ادامه داد: من به عنوان یک عضو از خانواده کارگری در اعتصابات کارگری پیش از انقلاب شرکت فعالانه داشته‌ام و آن روز‌ها هدف ما تغییر شرایط اجتماعی و اقتصادی زندگی مردم بود.

ربیعی در ادامه با بیان این مطلب که باید بکوشیم همه ارزش‌های مردم محقق شود، گفت: اهداف انقلاب اسلامی تاکنون مرحله به مرحله پیشرفت کرده و اکنون به جایی رسیده‌ایم که نیازمند صبوری و سختکوشی هستیم. او ادامه داد: جامعه کارگری باید با صبر و تلاش به دنبال این باشد که پس از پیروزی برجام کشور به پیشرفت برسد و جایگاه خودمان را بتوانیم در منطقه و جهان تثبیت کنیم.

وزیر کار با تاکید بر لزوم مشارکت کارگران در تعیین سرنوشت خود گفت: کارگران باید بیش از پیش در امور جمعی خود مشارکت داشته باشند. در انتخابات پیش‌رو نیز انتظار ما مشارکت حداکثری جامعه کارگری است. ربیعی در پایان گفت: من با وجود گشایش پیش‌آمده در فضای اقتصادی و سیاسی جامعه افق روشنی برای تعیین معیشت کارگران می‌بینم.
مرجع : ایلنا