به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۱۰۱۳۸۸
«ردصلاحیت‌» نیمی از بزرگان را از ما گرفت

مجلس نهم ناظر غارت کشور بود

گروه سیاسی: یک فعال اصلاح‌طلب گفت: مجلسی که باید با عقلانیت در سخت‌ترین راه، مردم را به آرامش دعوت کند در برخی موارد خود در باتلاق اختلاس و دزدی افتاد.این مجلس در میان چشمان بهت‌زده مردم فقط ناظر دزدیدن اموال و ثروت کشور بود، مجلس شورای اسلامی نیاز جدی به یک خانه‌تکانی دارد.
مجلس نهم ناظر غارت کشور بود
به گزارش ايلنا، شیخ احمد رزمجو در نشست بزرگ اصلاح‌طلبان دشتستان با بیان اینکه انقلاب‌اسلامی نشان داد هرچه بر این کشور می‌رود به اذن و اجازه مردم و برای مردم است، گفت: انقلاب‌اسلامی طرحی نو در دنیای مادی‌گرایی بود همان‌طور که شعار امام(ره) کرامت‌ انسانی، اخلاق‌مداری، پاکی و فضیلت بود. رزمجو با بیان اینکه قرار بود نسلی را تربیت کنیم که شاخصه‌اش جوانمردی و انسان‌مردی باشد، ادامه داد: منشا جمهوری اسلامی قانون‌اساسی است و قانون‌ اساسی راهبرد اجرایی مسیر ملت به سمت آینده در عرصه‌های داخلی و خارجی است.

وی تصریح کرد: شاید برخی دوست داشته باشند مردم به سمت تندروی و جاهای کور کشانده شوند اما مردم با حرکت در خرداد 92 نشان دادند راه بسیار کم‌هزینه و فوق‌العاده پر ثمر را انتخاب کرده‌اند. رزمجو با بیان اینکه حرکت‌های تند منطقه همسو و هماهنگ‌شده با حرکت تندرویان آمریکا است، ادامه داد: باید مواظب باشیم چراکه انتخابات 7 اسفندماه یک پیام بین‌المللی دارد که ایران‌اسلامی و مردم ایران در گرداب تندروی نخواهند افتاد.

این فعال اصلاح‌طلب تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی از دوران گذشته تا اکنون خون‌های زیادی به دل ملت ایران کرد، مجلسی که باید با عقلانیت در سخت‌ترین راه، مردم را به آرامش دعوت کند در برخی موارد خود در باتلاق اختلاس و دزدی افتاد. وی ادامه داد: این مجلس در میان چشمان بهت‌زده مردم فقط ناظر دزدیدن اموال و ثروت کشور بود، مجلس شورای اسلامی نیاز جدی به یک خانه‌تکانی دارد. رزمجو با بیان اینکه انقلاب‌اسلامی برای حفظ کرامت مردم آمد، بیان داشت: ثروت ملت، اعتبار این مردم در تنها خانه امن مردم در مجلس باید بودجه‌بندی شود. مجلس باید نگاه عام مردم باشد که متاسفانه تیغ رد صلاحیت نیمی از بزرگان ما را از ما گرفت.

وی با بیان اینکه امروز باید طرحی نو راه بیندازیم، افزود: ما به همه سلیقه ها احترام می گذاریم، در این کشور نه اصلاح‌طلبی حذف شدنی است نه اصول گرا، شکستن یک بال یعنی زمین گیر کردن مردم؛ ما دشمن هم نیستیم، نظام و رهبر و مسیر ما یکی است. نباید عرصه را تبدیل به تنش کنیم اما متاسفانه بعضی ها زمان را درک نمی کنند. رزمجو تاکید کرد: به دلم افتاده که امسال بالاترین آمار شرکت‌کننده را خواهیم داشت. قهر از صندوق یعنی عرصه را به تندروها واگذار کردن. باید با رشد بالا یک خانه‌تکانی جانانه از مجلس شورای اسلامی به عمل بیاوریم.