کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چای‌سبز‌را تا‌عید‌اینگونه بنوشید تا‌لاغر‌شوید

باشگاه خبرنگاران , 30 بهمن 1394 ساعت 12:20

گروه سلامت: یک راه حل مناسب و سریع برای کاهش وزن استفاده از چای سبز است که شما را از شر چربی‌های اضافی ذخیره شده در بدن خلاص می‌کند.


 شادی مددی، کارشناس تغذیه گفت: چای سبز با نفوذ به لایه‌های چربی بدن به خصوص شکم و پهلو به مبارزه با آنها می‌پردازد. در واقع چای سبز می‌تواند بهترین نوشیدنی در رژیم غذایی باشد.او گفت: افرادی که عادت به نوشیدن چای سبز دارند با این نوشیدنی به افزایش سوخت و ساز بدنشان کمک می‌کنند.در حقیقت چای سبز به دلیل داشتن ماده‌ای به نام پلی فنل می‌تواند سبب افزایش حرارت درونی بدن شود به این ترتیب که میزان سوخت انرژی موجود در سلول‌های چربی را افزایش داده و موجب تسریع در لاغری می‌شود.

او اضافه کرد : بهترین زمان برای نوشیدنی چای سبز یک ساعت قبل یا بعد از وعده‌های اصلی غذایی می‌باشد چرا که هم زمان بودن با وعده‌های اصلی موجب کاهش جذب آهن بدن می‌شود اگر چای سبز را به منظور لاغری می‌نوشید توصیه می‌شود نیم ساعت بعد از غذا میل شود که چربی بیشتری سوزانده شود.مددی ادامه داد : نوشیدنی چای سبز یا هر نوع نوشیدنی‌ای که امروز به عنوان لاغر کننده از آنها یاد می‌شود هرگز به تنهایی نمی‌تواند سبب لاغری شود. بنابراین برای کاهش وزن، کنترل میزان کالری دریافتی در طول روز و حین طور فعالیت‌های ورزشی هم زمان مناسب‌ترین گزینه است.این کارشناس تغذیه در پایان گفت : نوشیدنی چای سبز به مقدار کافی و در کنار این‌ها کمک می‌کند تا از طریق افزایش سوخت و ساز بدن روند لاغری زودتر صورت گیرد و فرد به وزن ایده‌آل خود برسد.


کد مطلب: 102008

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/102008/چای-سبز-را-تا-عید-اینگونه-بنوشید-تا-لاغر-شوید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir