به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب : ۱۰۲۱۰۶

آیااین تصاویر متعلق به ال جی G5 هستند؟

گروه فناوری:تمام افرادی که اخبار مربوط به دنیای تلفن های هوشمند را دنبال می کنند می دانند که ال جی قرار است پنج روز دیگر از پرچم دار جدید خود یعنی G5 رونمایی کند.
آیااین تصاویر متعلق به ال جی G5 هستند؟
تا به حال اطلاعات ریز و درشت زیادی درباره این گوشی منتشر شده که از جمله مهم ترین آنها می توان به استفاده از دوربین دوگانه به عنوان دوربین اصلی دستگاه اشاره کرد.
همچنین رندرهای متعدد و طرحواره های مختلفی از این دستگاه نیز منتشر شده که هر یک از آنها نشانگر برخی از ویژگی های این گوشی مانند قابلیت تعویض باتری و یا بازگشت کلیدهای پاور و تنظیم صدا به لبه های کناری دستگاه هستند. حالا در فاصله کوتاهی تا مراسم اصلی، وب سایت PhoneArena به تصاویری دست یافته که ممکن است متعلق به نمونه نهایی جی 5 ال جی باشند.
 
به گفته این وب سایت، تصاویر متعلق به یک فروشگاه اینترنتی اماراتی است و به گفته شخصی که عکس را منتشر کرده این دستگاه از آمریکا و با قیمتی در حدود 680 دلار خریداری شده است. همچنین گفته شده که بسته بندی دستگاه کاملا رسمی بوده و حتی کد معتبر IMEI نیز روی آن درج شده است. با دقت بیشتر بر روی تصاویر تک تک جزئیاتی که پیش تر شایعه شده بود را می توان تشخیص داد. ستاپ دوگانه دوربین ها، بدنه فلزی و عدم یکپارچگی برای خروج باتری، سنسور اثر انگشت دایره ای شکل در پشت دستگاه و نیز کلیدهایی که به کناره ها منتقل شده اند. البته در این تصاویر نمی توان تشخیص داد که آیا نمایشگر دومی برای ال جی G5 در نظر گرفته شده یا خیر. در هر صورت به نظر می رسد با یک دستگاه واقعی روبرو هستیم و در این صورت نحوه قیمت گذاری ال جی بر روی پرچم دار خود در مقایسه با سامسونگ ها (که بین 800 تا 900 دلار قیمت دارند) بسیار رقابتی تر بوده و می توان کاربران بیشتری را به خود جذب کند.

مرجع : سخت افزار