کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به نتایج دور دوم خوشبین هستیم

مجلس‌دهم‌با‌سیاست‌های‌دولت‌همراه‌تر‌است

ایلنا , 23 اسفند 1394 ساعت 18:28

گروه سیاسی: وزیر کشور دولت اصلاحات با بیان اینکه هدف افراطیون از طرح مباحث رییس مجلس آینده مشخص نیست، گفت: مجلس دهم معتدل‌تر و با سیاست‌های دولت همراه‌تر است.


عبدالله نوری در پاسخ به سؤالی در خصوص نتایج انتخابات اخیر با بیان اینکه نظر مردم‌‌ همان بود که در انتخابات مشخص شد، اظهار داشت: مردم به این لیست رأی دادند، البته امیدواریم که این ترکیب کارایی خوبی هم داشته باشد. وزیر کشور دولت اصلاحات در خصوص پیش‌بینی‌اش از چگونگی فعالیت‌های مجلس دهم، گفت: فکر می‌کنم مجلس دهم، مجلس معتدل‌تر و همراه‌تر با سیاست‌های دولت باشد. طبیعتا مجلس آینده مجلسی متکثر خواهد بود و حالا در دور دوم انتخابات مشخص‌تر شده و بهتر می‌توان در این خصوص نظر داد. 

نوری در خصوص پیش بینی‌اش در خصوص نتایج انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، گفت: اصلاح‌طلبان خوشبین هستند که افراد مورد تأیید لیست امید، نهایتا پیروز غالب دور دوم انتخابات باشند و ان‌شاءالله با پیروزی آنها، اصلاح‌طلبان و حامیان دولت، تعداد قابل توجهی از افراد را در مجلس داشته باشند. او در خصوص نتایج انتخابات مجلس خبرگان نیز گفت: مردم این مجموعه را انتخاب کردند و پیام مردم مشخص است، اما اینکه این پیام را درک می‌‌شود، باید صبر کرد و جلو رفت.


کد مطلب: 103464

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/103464/مجلس-دهم-با-سیاست-های-دولت-همراه-تر-است

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir