به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب : ۱۰۵۰۹۷
فتاحی: دربی حتما فردا برگزار می شود

فردا در دربی به میدان نمی‌رویم

گروه ورزشی: مدیران استقلال و پرسپولیس با ارسال نامه ای به مهدی تاج رییس سازمان لیگ اعلام کردند که حاضر نیستند در بازی روز جمعه به میدان بروند.
فردا در دربی به میدان نمی‌رویم
در حالی که لیگ پانزدهم 5 هفته دیگر تمام می شود هنوز شرکت ایران نوین به عنوان اسپانسر لیگ برتر به تعهدات خود عمل نکرده است و همین موضوع باعث شده که بهرام افشارزاده و علی اکبر طاهری با ارسال نامه ای به مهدی تاج گلایه ای خود را به گوش سازمان لیگ برسانند. آنها تهدید کرده اند که یا پیش از شروع بازی فردا شرکت ایران نوین تکلیف حق و حقوق دو باشگاه را مشخص کند و یا تابلوهای تبلیغاتی خود را از کنار زمین جمع کنند، در غیر اینصورت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حاضر نیستند بازی فردا را برگزار کنند.

در همین حال مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر احتمال به میدان نرفتن استقلال و پرسپولیس در دربی فردا را غیر ممکن خواند. سعید فتاحی مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر درباره اینکه باشگاه استقلال و پرسپولیس به دلیل اعتراض به پرداخت نشدن معوقات خود از سوی حامی مالی سازمان لیگ احتمال دارد در دربی 82 پایتخت به میدان نرود گفت: نامه باشگاه استقلال و پرسپولیس در خصوص اعتراض به حامی مالی سازمان لیگ هفته پیش به دست ما رسید و درباره آن در هیئت رئیسه تصمیم گیری شد البته مخاطب این نامه حامی مالی بوده و هیچ ارتباطی به کمیته مسابقات ندارد به طور حتم دربی فردا برگزار می شود .

وی افزود: اینکه استقلال و پرسپولیس در دربی فردا به میدان نمی‌روند در حد شایعه ای رسانه ای است. حدود 50 هزار نفر بلیط دربی را خریداری کرده‌اند و امکان ندارد که دربی برگزار نشود.
مرجع : ورزش 3