به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۱۰۶۱۱۹
مسجد جامعی:

شهرآفتاب بوی کتاب نمی‌دهد

گروه فرهنگی: احمدمسجدجامعی صبح امروز از نمایشگاه شهرآفتاب بازدید کرد.
شهرآفتاب بوی کتاب نمی‌دهد
احمدمسجدجامعی در اولین تهرانگردی اردیبهشت ماهی خود با حضور در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد و گفت: شهرآفتاب هنوز بوی کتاب نمی دهد. وی با بیان اینکه در شهرآفتاب فضای خوبی ایجاد شده است که باید با تلاش مضاعف به بهره برداری برسد افزود: در نمایشگاه شهرآفتاب کارخوبی صورت گرفته و پیشرفت خوبی را نیز شاهد بودیم.

مسجدجامعی بابیان اینکه کم و بیش زیرساخت انتقال نمایشگاه کتاب به شهرآفتاب فراهم شده است اظهار کرد: اما از آنجایی که برای اولین بار است که نمایشگاه در شهرآفتاب برگزارمی‌شود شاهد مشکلاتی هستیم. وی بابیان اینکه براساس گزارش‌های ارائه شده باید دستگاههای دیگر همچون اداره آب و برق و.. پای کار بیاییند تاکید کرد: انصافا فضای سبز زیبا و آراسته در شهرآفتاب ایجاد شده است. وی بابیان اینکه باید راههای دسترسی بیشتری به شهرافتاب ایجادشود افزود: شهرآفتاب برای بازدیدکنندگان شهرستانی نزدیکتراست چراکه وارد شلوغی و ترافیک شهرتهران نمی‌شوند و باید راه های متنوع تری برای دسترسی به شهرآفتاب تهرانی‌ها فراهم شود.

مسجدجامعی بابیان اینکه مترو می‌تواند بهترین راه دسترسی تهرانی ها با شهرآفتاب باشد افزود: البته به دلیل شلوغی مترو در ساعات ابتدایی روز به نظرمی‌رسد تغییر ساعت شروع نمایشگاه به ساعت ده می‌تواند زمینه استفاده بهتر از مترو برای رسیدن به شهرآفتاب را فراهم کند. مسجدجامعی ادامه داد: البته به نظرمیرسد برگزاری نمایشگاه کتاب درشهرآفتاب نیازمند اطلاع‌رسانی بیشتر و بهتراست.

وی درادامه به جمعه بازار خلازیر رفته و با فروشندگان به گفت و گو پرداخت و گفت: مجموعه‌های مشابه خلازیر اعم از پاساژ پروانه و ... در جاهای مختلف تهران داریم اما به نظر میرسد شناسنامه دار کردن دستفروشان این جمعه بازار بسیار کارمهم و اساسی است. وی همچنین بابیان اینکه طبقه بندی و سایل عرضه شده در این جمعه بازار می‌تواند در ساماندهی این بازار کمک کند عنوان کرد: همچنین ساماندهی موجب کنترل قیمتها نیز خواهدشد.
مرجع : ایسنا