به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۱۱
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۱۰۶۴۷۵
گفت‌وگوی با این بازیگر سینما و تلویزیون

مهدی هاشمی «خان بزرگ» یک ده خیالی

گروه فرهنگی: مهدی هاشمی که به تازگی برای ایفای نقش در سریال جدید سیروس مقدم انتخاب شده و قرار است نقش یک خان بزرگ را ایفا کند، از حضورش در پروژه «علی‌البدل» ابراز رضایت کرد و گفت:‌ به نظرم «علی‌البدل» یک کار عریض‌وطویل و پرماجراست. امیدوارم شور و شوقی که در گروه حاکم است تا پایان کار همراه باشد.
مهدی هاشمی «خان بزرگ» یک ده خیالی

بازیگر سریال طنز «علی‌البدل»  با بیان اینکه از مدت‌ها پیش قرار بود با سیروس مقدم همکاری داشته باشد، توضیح داد: چندین بار قرار بود با گروه آقای مقدم همکاری کنم اما هر بار بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد تا اینکه این بار واقعا دیگر نمی‌شد. اکنون خوشحالم که در این پروژه حضور دارم. تا این لحظه هم که دو قسمت از متن کار نوشته شده و تست گریم‌ها انجام شده، همه چیز خوب پیش رفته است. آقای مقدم به عنوان کارگردان و دوستان دیگری مثل آقایان تنابنده، مهرانفر، گروه نویسندگان این سریال، آقای نژادایمانی به عنوان طراح صحنه و لباس و همچنین مجید اسکندری به عنوان طراح گریم همگی خوب انتخاب شده‌اند و مجموعه به نحوی پیش می‌رود که گویا می‌خواهد بهترین کارش را ارائه بدهد.

 

هاشمی که نوروز امسال در سریال «زعفرانی» حضور داشت، گفت: همکاری آقای سیروس مقدم و محسن تنابنده همیشه حاصل خوبی داشته و در این کار هم حضورشان در کنار هم‌فکرانشان قطعا نتیجه خوبی خواهد داشت. وی همچنین درباره‌ی قصه اصلی مجموعه «علی‌البدل» گفت: در ابتدا که دعوت به کار شدم وقتی طرح کلی را دیدم احساس کردم قصه خیلی جدید، عریض و طویل، سخت و در عین حال پرماجراست. به نظرم سریال «علی‌البدل» برخلاف برخی سریال‌های تلویزیون، حرافی ندارد و یک سریال پُر و پیمانی است. داستان اصلی این مجموعه در یک ده می‌گذرد که ویژگی‌های منحصر به فرد خودش را دارد و خیلی خاص است. این ده معمولی و واقعی نیست بلکه یک ده خیالی است و ماجراهای بسیاری در آن اتفاق می‌افتد.

 

هاشمی سپس اعلام کرد که به همراه مهدی فخیم‌زاده نقش دو خان بزرگ ده را بازی می‌کنند که با یکدیگر در کشمکش هستند و درگیر ماجراهای بسیاری می‌شوند. او در ادامه سریال جدید سیروس مقدم را پر از خلاقیت دانست و اظهار کرد: همیشه مجموعه‌های «پایتخت» را دوست داشتم و برایم سوال بود که چطور این صحنه‌های سخت را به وجود می‌آورند اما حالا که با آن‌ها برخورد کردم دیدم که این گروه بیش از ظرفیت تلویزیون مایه می‌گذارند. به نظرم قصه «علی‌البدل» پُر از خلاقیت است.

 

بازیگر سریال «علی‌البدل» همچنین اعلام کرد که تا پایان قصه در این مجموعه حضور دارد و از یکی، دو روز آینده قرار است راهی شهر همدان شوند. بازیگر سریال‌های «سلطان و شبان»، «هزاران چشم»، «روزگار قریب»، «چراغ جادو» و «زعفرانی» در ادامه در پاسخ به اینکه آیا امسال کار جدید دیگری به غیر از سریال «علی‌البدل» برای تلویزیون به شما پیشنهاد شده است؟ خاطرنشان کرد: تلویزیون با ماجراهایی که طی این مدت داشته، هیچ‌وقت خوش حساب نبوده و متأسفانه همیشه آبروی تهیه‌کنندگان این وسط می‌رود؛ با این حال اما به نظرم کار خوب را باید انجام داد ولی یکسری مشکلات هم وجود دارد. گاهی با خود فکر می‌کنم 60، 70 سال پیش چقدر خوب بود که امضا پای کارها نبود و همه چیز به شکل شفاهی به تفاهم می‌رسید اما در حال حاضر ما در معاملاتمان با معامله‌گران در بازار باید صد جا امضا کنیم. در نهایت هم این بی‌ارزش شدن و بی‌اعتباری امضاها و قراردادها همین‌طور ادامه دارد و این به نظرم اتفاق خوبی نیست و باید فکری شود.

 

مهدی هاشمی در پایان اظهار کرد:‌ به هر حال ما با هر نادرستی زندگی‌مان را می‌کنیم و نمی‌توانیم کار نکنیم اما واقعا باید روزی این مسائل حل شود.

مرجع : ایسنا