به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۱۰۶۹۸۶
یک نماینده مجلس مطرح کرد:

مساله‌سازشدن مواضع‌ برخی ائمه‌‌جمعه

گروه سیاسی: نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی از شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خواست نظارت و کنترل بیشتری بر عملکرد ائمه جمعه داشته باشد.
مساله‌سازشدن مواضع‌ برخی ائمه‌‌جمعه
اسماعیل جلیلی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز سه شنبه اظهار کرد: یکی از نگرانی‌هایی که در طول هفته‌های گذشته توسط نمایندگان وجود داشته و تقاضایی که داشتند صیانت از جایگاه نماز جمعه به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بود که حاصل مجاهدت و تلاش ائمه جمعه دلسوز و عالم به علوم دینی در طول سالهای انقلاب است. وی افزود: اقداماتی که برخی از ائمه جمعه با موضع گیری ‌های خود له یا علیه کاندیداها و یا راه اندازی تشکیلات و انجام اقدامات غیر ضروری داشته‌اند مساله ساز بوده و به این جایگاه مقدس خدشه وارد کرده و باعث می‌شود زحمات سایر ائمه جمعه که دلسوز هستند خنثی شود.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد:‌ لزوم بررسی موضوع نظارت و کنترل بیشتر وجود دارد و امیدواریم با حسن مدیریت و نظارت شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه تذکرات لازم داده شود و اجرای چرخش دوره‌ای ائمه جمعه را شاهد باشیم که درآینده از این نگرانی‌ها کاسته شود. جلیلی همچنین در تذکر دیگری به وزیر راه خواستار تسریع در تکمیل پروژه‌های راه حوزه‌ی انتخابیه خود و همچنین افتتاح فرودگاه مسجد سلیمان شد.
مرجع : ایسنا