به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۱۰۷۱۶۱
اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی:

ترخیص دانش آموز بجنوردی پس از تنبیه معلم

برخورد قانونی با معلم خاطی
گروه جامعه: رئیس اداره اطلاع رسانی اداره آموزش و پرورش خراسان شمالی، عنوان کرد: دانش آموز 10 ساله بجنوردی که به علت تنبه بدنی معلم ورزش روانه بیمارستان شده بود با سلامت کامل ترخیص و در کلاس درس حضور پیدا کرد.
ترخیص دانش آموز بجنوردی پس از تنبیه معلم
علی قلی‌زاده، رئیس اداره اطلاع رسانی اداره آموزش و پرورش خراسان شمالی درباره جزئیات و وضعیت دانش آموزی که توسط مربی ورزش دچار تنبیه بدنی شده بود، گفت: مطرح کردن جزئیات نیازمند بررسی‌های بیشتر است اما بر اساس اظهارات شاهدان این دانش آموز توپی را در کلاس ورزش به همراه خود داشته که آن را به سمت معلم شوت می‌کند و زمانی‌که برای پس گرفتن توپ نزد معلم می‌رود، معلم به شدت عصبی شده و ضربه‌ای از پشت، با پا به دانش آموز وارد می‌کند. وی افزود: به دنیال این حادثه مسئولان مدرسه سریعا دانش آموز را به بیمارستان منتقل می‌کنند که بعد از بررسی‌ها پزشک مشخص می‌شود دانش آموز دچار ضربه به آلت تناسلی و دل درد شده است اما خوشبختانه مصدومیت شدید نبود و او پس از یک روز از بیمارستان ترخیص می‌شود.

قلی‌زاده در ادامه عنوان کرد: مسئولان آموزش و پرورش منطقه در حال پیگیری علت این حادثه هستند و در نهایت با معلم خاطی برخورد قانونی خواهد شد. وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه این دانش آموز در حال حاضر در سلامت کامل به سر می‌برد و در کلاس حضور پیدا کرده است.
مرجع : خبرگزاری آنا