به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۱۰۸۹۴۳

قتل با پاشیدن اسید

گروه حوادث: کارآگاهان جنایی در حال تحقیق درباره مرگ مردی هستند که با پاشیده‌شدن اسید روی بدنش به قتل رسیده است.
قتل با پاشیدن اسید
ساعت ١٤:٣٠ روز شنبه هفته جاری، مسئولان بیمارستان شهید مطهری خبر مرگ مرد ٣٣‌ساله افغان را که از ناحیه صورت و بدن به او اسیدپاشی شده و در این بیمارستان بستری بود، به پلیس اعلام کردند. دقایقی بعد تیمی از مأموران انتظامی در بیمارستان حاضر شدند و تحقیقات درباره علت این حادثه مرگ‌بار آغاز شد.
  یکی از همسایگان مقتول در اظهاراتش به مأموران گفت: من با مقتول در یک ساختمان حوالی خیابان ١٣ آبان سکونت دارم، چند شب پیش حدود ساعت سه بامداد متوجه داد و فریاد از خانه مقتول شدم، زمانی که جلوی در واحد او رفتم، دیدم در منزلش باز است و صدای ناله و درخواست کمک شنیده می‌شود، به همین علت وارد منزل شدم و مشاهده کردم به وی اسیدپاشی شده است که به‌سرعت با کمک سایر همسایه‌ها او را به بیمارستان منتقل کردیم. 
 
وی ادامه داد: این فرد متأهل است و یک فرزند هشت‌ساله دارد و با همسرش دچار اختلاف داشت و ظاهرا به وی مشکوک بود. زمانی که به خانه مقتول رفتم، همسر و دختر وی آنجا نبودند.  پس از اعلام مراتب این اسیدپاشی مرگ‌بار به بازپرس کشیک قتل پایتخت، قاضی ایلخانی، بازپرس امور جنایی تهران، دستور دستگیری متهم این پرونده را صادر کرد. بنا به این گزارش تحقیقات پیرامون این پرونده برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان ادامه دارد.
مرجع : روزنامه شرق