به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۱۱۱۶۲۵

رونمایی از نخستین فروشگاه دیواری کشور

گروه اقتصادی: صبح امروز نخستین فروشگاه دیواری کشور توسط شرکت خدمات کالای شهروند با حضور مدیرعامل این شرکت در برج میلاد رونمایی شد.
رونمایی از نخستین فروشگاه دیواری کشور

علوی مدیرعامل شرکت کالای شهروند در مراسم رونمایی از نخستین فروشگاه دیواری کشور، گفت: شهروند به عنوان یکی از شرکت‌های شهرداری تهران خود را متعلق به مردم می‌داند و به دنبال تحقق نیازها و خواسته‌های بحق شهروندان است.

وی افزود:‌ در افتتاح فروشگاه فیزیکی برج میلاد تهران به صورت همزمان نخستین فروشگاه دیواری این شرکت نیز با هدف تحقق خرید آسان، سرعت در خرید و افزایش بستر خریدهای اینترنتی افتتاح شده است.

مدیرعامل شرکت کالای شهروند تاکید کرد: امروز با توجه به توسعه استفاده از تلفن‌های همراه که امکان اتصال آنها به اینترنت نیز به راحتی فراهم است مطالبه جدیدی در میان شهروندان به نام خرید اینترنتی ایجاد کرده است از همین رو شرکت شهروند نیز در جهت تحقق این خواسته‌ها سعی در بکارگیری تکنولوژی‌های نوین دارد از همین رو نخستین فروشگاه دیواری شهروند در برج میلاد افتتاح شده است تا قیمت یکپارچه در اقصی نقاط کشور برای کالاهای مختلف محقق شود.

علوی با اشاره به افزایش فروشگاه‌های دیواری در سطح ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی و معابر شهری در آینده نزدیک، افزود: امروز برای استفاده بهینه در زمان و محقق شدن خرید آسان فروشگاه شهروند توسعه فروشگاه‌های دیواری را در سرتاسر کشور در دستور کار قرار داده تا شهروندان در هر لحظه فروشگاه زنجیره‌ای خود را همراه‌شان داشته باشند.

وی با اشاره به آزمایشی بودن اجرای طرح فروشگاه‌های دیواری، گفت: قطعا در ارائه این خدمت نوین با نظر و خواستگاه‌های شهروندان حرکت می‌کنیم تا نهایتا هدف اصلی که تامین رضایت مردم است محقق شود. به زودی در ایستگاه‌های مترو و اتوبوس سرتاسر کشور فروشگاه‌های دیواری شهروند نصب خواهند شد تا از این طریق خواسته تامین قیمت واحد در کشور محقق شود. باید سوغات تمام استان‌های کشور بر روی فروشگاه‌های دیواری قابل مشاهده باشند تا دستاوردهای شهروندان سراسر کشور برای جهانگردانی که به مراکزی همچون برج میلاد تهران می‌آیند قابل مشاهده و عرضه باشد.

به گزارش ایسنا، فروشگاه دیواری شرکت شهروند با بهره‌گیری از بارکدخوان‌های تلفن‌های همراه و بارکد CODEـQR که بر روی هر محصول به طور مشخص هک شده است خرید آسان را محقق می‌کند. در حقیقت شهروندان می‌توانند ابتدا اپیکیشن فروشگاه مجازی شهروند را از طریق بارکد آن بر روی تلفن همراه خود بارگذاری کنند و در مرحله بعد بارکد مخصوص هر محصول که بر روی فروشگاه‌های دیواری نصب شده است محصول مورد نظر خود را در سبد خرید مجازی قرار دهند. نهایتا با مراجعه پیک شرکت شهروند خریدار می‌تواند کالای خود را دریافت و مبلغ محصول را درب منزل پرداخت کند.

به گفته مدیرعامل شرکت کالای شهروند، در آینده نزدیک امکان پرداخت الکترونیکی در فروشگاه‌های دیواری نیز امکان‌پذیر خواهد شد.

وی تاکید کرد: بی‌تردید در صورت ایجاد زمینه و بستر به ویژه در حوزه خرید و فروش مجازی امکان رقابت فروشگاه شهروند با بزرگ‌ترین فروشگاه‌های دنیا وجود خواهد داشت.

علوی کاهش سفرهای درون شهری، افزایش سرعت خرید و سهولت خرید را از مزایای اجرای طرح فروشگاه دیواری شرکت شهروند خواند و افزود: قطعا در آینده نزدیک با بهره‌گیری از نظرات و خواسته‌های شهروندان اجرای بهتر این طرح میسر خواهد شد.

مرجع : ایسنا