کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نگران «آزادی‌های مصرح در قانون اساسی» شدند!

اعتراض‌سایت‌های‌اصولگرا به توقیف سایت هم‌طیف

2 مرداد 1395 ساعت 16:14


گروه سیاسی: مدیران چند سایت خبری اصولگرا، با نگارش نامه‌ای خطاب به اعضای هیأت نظارت بر مطبوعات، متذکر شدند که توقف فعالیت رسانه‌ها اقدامی خلاف آزادی‌های مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی است!

در بخشی از این نامه آمده است: "چگونه است كه اگر مثلا یك كارخانه خودروسازی، خطایی در تولید هزاران محصولش داشت، حداكثر كاری كه می كنند، الزام به فراخوان و اصلاح و جریمه نقدی است و كل كارخانه را تعطیل نمی كنند یا اگر در بانكی جرم اختلاس روی دهد، فقط با مختلس برخورد می‌كنند و بانك را تعطیل نمی‌كنند، یا در صورت بروز خطا در صدا و سیما، فقط با برنامه ساز مربوطه برخورد می‌كنند و كل صدا و سیما را توقیف نمی‌كنند ولی وقتی نوبت به یك سایت خبری یا روزنامه می‌رسد، به دلیل یك مطلب از جمع صدها هزار مطلبی كه تا كنون منتشر كرده، كل رسانه را منهدم می‌كنند؟! این كجای عدالت، انصاف و تدبیر است؟ و این درد را به كه باید گفت؟"

سایت‌های امضا کننده این نامه عبارتند از: عصر ایران - تابناک - فرارو - انتخاب - عصر خبر - رجانیوز - اعتدال - فردانیوز - الف - جمهوریت - صراط نیوز - معماری‌نیوز - راه دانا - شمانیوز - اقتصاد آنلاین - اقتصاد ایران آنلاین - تیک - بورس 24 - صبح تهران - صبا ایران - اطلس‌خبر - پارسینه


گفتنی اینکه اغلب این سایت‌ها تاکنون و طی دو دهه گذشته، حتی یکبار حاضر نشده‌اند در باره توقیف فله‌ای رسانه‌های اصلاح‌طلب واکنشی از خود نشان بدهند و حتی با سکوت خود عملا مهر تاییدی بر توقیف، تعطیلی و تعقیب قضایی رسانه‌های اصلاح طلبان زده و صرفا در مواقعی که برای دوستان حودشان کوچک‌ترین مشکلی پیش می‌آید اطلاعیه، بیانیه و نامه و ... صادر می‌کنند که «آسمان تپید» و «فضای مطبوعاتی محدود شد» و ...!


کد مطلب: 112158

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/112158/اعتراض-سایت-های-اصولگرا-توقیف-هم-طیف

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir