به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۱۱۲۴۶۷

تخلیه یک مرکز خرید در برمن آلمان

گروه بين الملل: پلیس آلمان یک پناهجوی الجزایری 19 ساله را که از یک مرکز روان درمانی فرار کرده بود و فریاد می‌زد "شما را منفجر خواهم کرد" دستگیر کرد.
پلیس فدرال آلمان پس از جست‌وجو و تعقیب یک ساعته مظنون که منجر به تخلیه یک مرکز خرید در شهر برمن شد، این پناهجوی الجزایری را در اصلی‌ترین ایستگاه قطار این شهر دستگیر کرد. پلیس فدرال آلمان گفت: هنگامی که این پناهجوی 19 ساله هفته گذشته به خاطر چند فقره دزدی در بازداشتگاه به سر می‌برد از داعش و مرد مسلحی که در ماه جمعه گذشته جان 9 تن را در یک مرکز خرید در مونیخ گرفت، ابراز حمایت کرد اما هیچ سند و مدرکی دال بر ارتباط وی با آنها وجود نداشت.

پس از آنکه مردم این مظنون الجزایری را شناسایی کردند، مقامات این مرکز خرید در برمن را که 40 کیلومتر با مرکز روان درمانی مذکور فاصله داشت، تخلیه کردند.سخنگوی پلیس گفت: با توجه به وضعیت کنونی آلمان مقامات این رویداد را بسیار جدی گرفتند.این پناهجو پس از آنکه چندین بار به خودش آسیب رسانده بود به این مرکز روان درمانی منتقل شد و مقامات تشخیص دادند که وی به مواد مخدر اعتیاد دارد و برای خود و دیگران خطری محسوب می‌شود.پلیس برمن اعلام کرد جست و جوها در این مرکز خرید ادامه دارد چرا که ممکن است مظنون کوله پشتی یا شی را در آن جاسازی کرده باشد.آنها افزودند: البته هیچ گزارشی دال بر اینکه مظنون سلاح در دست داشته وجود ندارد.
مرجع : ايسنا