به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : ۱۱۴۰۲۴

کونته چلسی را متحول کرده است

گروه ورزشی: کاپیتان دوم چلسی به ستایش از آنتونیو کونته پرداخت و تاکید کرد او این تیم را متحول کرده است.
آنتونیو کونته موفق شد در نخستین تجربه خود در لیگ برتر انگلیس چلسی را در دیدار حساس برابر وستهام پیروز از میدان خارج کند. آبی‌پوشان لندنی که در هفته نخست لیگ برتر انگلیس در استمفوردبریج از وستهام پذیرایی کردند، موفق شدند با نتیجه دو بر یک بازی را به سود خود به پایان برسانند و نخستین سه امتیاز خود را دشت کنند.

گری کیهیل که کاپیتان دوم چلسی است، بعد از این بازی به ستایش از آنتونیو کونته پرداخت و گفت: روحیه پیروزی تغییر اساسی است که کونته در چلسی به وجود آورده است. او نظم و انضباطی خاصی به تیم بخشیده است و بازی هجومی و روبه جلو به شاخصه اصلی چلسی تبدیل شده است. کونته مربی بزرگ و کاربلدی است و با او بسیار امیدوار هستیم.

کیهیل در ادامه درباره بازی برابر وستهام افزود: تلاش بسیار زیادی از خود نشان دادیم. بازی اول همواره سخت است اما نشان دادیم برای کسب سه امتیاز وارد میدان شدیم و خوشبختانه در نهایت هم به این خواسته رسیدیم. این پیروزی بسیار مهم بود. تیم برتر میدان بودیم و در نهایت هم عدالت اجرا شد.

او در پایان سخنان خود اضافه کرد: بازی گروهی خوبی را به نمایش گذاشتیم و تا پایان دست از تلاش برنداشتیم. به خوبی می دانستیم که وستهام تیم بسیار خطرناکی است و بازی کردن برابر این تیم سخت است. با بازی‌های هجومی که به نمایش گذاشتیم، ثابت کردیم چلسی یک تیم هجومی است. حتی گلی که وستهام به ثمر رساند، برخلاف جریان بازی بود.

مرجع : ایسنا