به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۳۳
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۱۱۶۱۵۷
در کشتارگاه دیرالزور

داعش در عیدقربان ۱۹انسان را ذبح کرد!

گروه بین‌الملل: گروه تروریستی داعش روز دوشنبه و همزمان با عید قربان ۱۹ جوان سوری را در دیرالزور در شرق سوریه به شکلی بی‌رحمانه سر برید.
داعش در عیدقربان ۱۹انسان را ذبح کرد!
به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه تروریستی داعش، در روز عید قربان، شماری از مردم سوریه را در روشی همانند سازی ذبح گوسفند در کشتارگاهی در دیرالزور سوریه سر برید. تروریست‌های داعش در جنایت جدید خود ۱۹ نفر از بازداشتی‌ها را در حالی که دستشان بسته و روی هم انباشته شده‌‌اند به طرز هولناکی سر بریدند. بخش رسانه‌ای داعش وابسته به منطقه دیرالزور که داعش آن را ولایة الخیر می‌نامد، ویدئویی از این جنایت وحشیانه تحت عنوان «صناعة الوهم» (صنعت توهم) منتشر کرد. داعش این افراد را به تشکیل باند جاسوسی به نفع ائتلاف ضد داعش آمریکا متهم کرده است.

این گروه مدعی است افراد اعدام شده اطلاعات و تصاویر پایگاه‌های داعش را از طریق اینترنت به ائتلاف می‌دادند. در فیلم منتشر شده، چند نفر در یک کشتارگاه با دستان بسته روی هم انداخته شده‌اند، سپس عوامل داعش آنها را یکی پس از دیگری انتخاب می‌کنند و سرهای آنها را مانند گوسفند از بدن‌هایشان جدا می‌کنند. در این فیلم چند نفر هم با پا از سقف آویزان شده‌اند که آنها نیز همچون بقیه سر بریده می‌شوند ولی عوامل داعش سرهای آنها را از بدن هایشان جدا نمی‌کنند.

داعش در فیلم خود اعلام می کند که به زودی یک گروه جاسوسی دیگری را نیز اعدام خواهد کرد. «ابوس اوس الدیری» فعال حقوقی در دیرالزور گفته است این فیلم یکی از خشن‌ترین ویدیوهای داعش از زمان اعلام موجودیت خود است. وی افزود: انتشار این فیلم در روز عید قربان توهین به این عید مبارک و همه مسلمانان است.

 * سایت بهار از انتشار تصاویر منتشره از این شقاوت و جنایت قرون وسطایی تروریست‌ها معذور است.