به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۱۱۷۰۸۵
منصوریان بعد از ملاقات با پورحیدری

از بی‌معرفتی‌های فضای مجازی ناراحتم

گروه ورزشی: سرمربی استقلال از شایعات پیرامون منصور پورحیدری گلایه کرد.
از بی‌معرفتی‌های فضای مجازی ناراحتم
علیرضا منصوریان سرمربی استقلال همراه با سید مهدی رحمتی، کاپیتان آبی‌پوشان به ملاقات منصور پورحیدری در بیمارستان ایرانمهر رفتند. در این ملاقات پورحیدری ضمن تشکر از منصوریان و رحمتی، آخرین شرایط تیم را از آنها جویا شد و برای استقلال در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت کرد. منصوریان هم ضمن احوال پرسی از پورحیدری آرزو کرد او هرچه زودتر از بستر برخواسته و در ادامه بازی‌ها استقلال را کمک کند.

علی پورحیدری، فرزند منصور پورحیدری نیز توضیحاتی را در خصوص شرایط ایشان به سرمربی و کاپیتان آبی ها ارائه کرد. در همین رابطه علیرضا منصوریان درباره این ملاقات به سایت باشگاه استقلال گفت: بر حسب وظیفه همراه با سید مهدی رحمتی برای دیدار با منصورخان پورحیدری عزیز راهی بیمارستان شدیم. منصورخان پدر معنوی و مرد بزرگ و پرافتخار فوتبال ایران و استقلال است. من سالهای سال است خدمت آقای پورحیدری ارادت دارم و از ایشان درس می گیرم. از خداوند بزرگ سلامتی ایشان را خواستارم و از هواداران استقلال نیز می خواهم برای سلامتی آقای پورحیدری دعا کنند.

او افزود: باید گلایه و ناراحتی شدید خود را بابت برخی رفتارها و بی‌معرفتی‌ها در فضای مجازی بیان کنم. متاسفانه برخی‌ها به جای استفاده درست از فضای مجازی، فقط اقدام به شایعه‌پراکنی و انتشار اخبار کذب می‌کنند و هیچگونه توجهی به عواقب کار خود ندارند و نمی‌دانند همین تکثیر شایعات و دروغ‌ها، می‌تواند چه آسیب‌هایی به بار بیاورد.

منصوریان ادامه داد: انتشار اخبار دروغ در مورد پورحیدری، می‌تواند باعث ناراحتی و ناامنی ذهنی خانواده ایشان شود و یک کار غیر اخلاقی و دور از مرام و معرفت است. هر از گاهی هم به صورت دسته جمعی به صفحه یک نفر هجوم آورده می شود. بهتر است یک بار به عواقب و آسیب‌های این کار فکر کنیم.
مرجع : ایسنا