به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۱۲۳۸۵۳

نامه حسین زمان به عارف درباره پارازیت‌ها

گروه فرهنگي: «حسین زمان»، خواننده موسيقي پاپ، در نامه‌ای به «محمدرضا عارف» نماینده مردم تهران در مجلس، از او خواست عواقب امواج پارازیت را در اسرع وقت مورد بررسی قرار دهد. متن نامه به شرح زير است:

استاد گرانقدر جناب آقای دکتر محمد رضا عارف
سلام و درود بر شما. استاد عزیز از افتخارات من گذراندن چندین واحد درسی مخابراتی در کلاس درس شما در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد بوده است. مقام علمی و دانش بالای شما در رشته مخابرات بر هیچیک از شاگردان شما پوشیده نیست. شما امروز علاوه بر یک صاحب نظر مخابراتی در جایگاه نمایندگی ما در مجلس میباشید. جناب دکتر عارف، سالهاست امواج مخابراتی به بهانه مقابله با تهاجم فرهنگی بلای جان مردم شده اند. مطمئنم شما نیز معتقدید دسترسی آزاد به اخبار و اطلاعات از حقوق ملت است و هیچکس حق ندارد به بهانه های واهی جلوی این دسترسی را بگیرد ، بماند که جلوگیری از دریافت کانال های ماهواره ای تلاشی مذبوحانه است و امروز دیگر برای بایکوت کامل خبری و اطلاعاتی مردم راهی وجود ندارد.

مدتی است شلیک مستقیم و مداوم امواج پارازیت به سمت خانه های مردم تشدید شده. کاملا محسوس است توان فرستنده های پارازیت و بهره آنتن های مربوطه افزایش یافته و این یعنی بالا رفتن ریسک و خطر تاثیرات مخرب چنین امواجی بر روی سلامت مردم. همانگونه که عرض کردم نگرانی از دست نیافتن به اخبار و اطلاعات نیست که امکانات دسترسی و دور زدن فیلترینگ آنقدر زیاد است و مردم بنا بر جبر و ضرورت آنقدر آگاه و به روز هستند که جلوگیری از آنها برای دریافت اخبار تقریبا غیر ممکن است ولی وجود فرستنده های قوی ارسال پارازیت ناجوانمردانه سلامت مردم را هدف قرار داده اند.

انتظار من و کسانی که شما را بعنوان نماینده به مجلس فرستاده اند این است که بعنوان یک دانشمند خبره مخابراتی خطر ارسال امواج پارازیت را در اسرع وقت مورد بررسی قرار دهید و از حقوق ملت دفاع نمایید. همه کسانی که امروز از خطرات امواج افسار گسیخته مخابراتی آگاهند و سکوت میکنند در حق مردم خیانت میکنند و امثال شما میتوانید با پیگیری و استفاده از جایگاه نمایندگی خود سلامت مردم را پاس بدارید. شاگرد شما- حسین زمان

محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ۱۱:۰۲
آقای دکتر عارف ، انتظارات حداقلی را پاسخگو باشید (347482)
علی
Germany
۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ۱۱:۲۵
جان مردم کیلویی چند؟ (347483)
فردوس توسی
Germany
۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ۱۳:۱۴
کاملا موافقم
انشاا...دکترعارف و امید فعالتر در مجلس ظاهر شود تا در انتخابات اتی ب امید امید داشته باشیم (347499)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ۱۳:۲۹
اونا که این کار رو میکنن مگه خودشون خانواده و اقوام و دوست و اشنا ندارند؟؟ (347501)
هدی خوشرویی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۰۱ ۰۶:۳۲
از آقای زمان متشکریم به خاطر این نامه و امیدواریم حداقل یکی از مشکلات این مردم رنج کشیده به زودی حل بشه (347544)