به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۱۲۴۴۷۳

هجوم دوباره خاک به اهواز

گروه جامعه: پس از وقوع طوفان گرد و غبار روز گذشته، هوای صبح امروز اهواز همچنان غبارآلود بود و اکنون در بعد از ظهر شنبه طبق پیش بینی ها، دوباره خاک آسمان اهواز را فرا گرفته است.
هجوم دوباره خاک به اهواز

به گزارش ایسنا، طبق پیش بینی هواشناسی خوزستان در صبح امروز مبنی بر وقوع مجدد پدیده گرد وغبار از حوالی ساعت 15، از دقایقی پیش شاهد افزایش غلظت گرد و غباردر هوای اهواز هستیم.پیش از این مدیرکل مدیریت بحران خوزستان نیز در گفتگو با ایسنا در ساعت 12:30 دقیقه گفته بود که حداقل تا 4 ساعت آینده شاهد پدیده گرد وغبار با غلظت بالا نخواهیم بود. اکنون در ساعت 15 نگاهی به پنجره ها و آسمان سرخ شهر اهواز گواه از وقوع دوباره این پدیده با غلظت نه چندان کم است. تماس های خبرنگار ایسنا با اداره کل محیط زیست خوزستان به منظور آگاهی از میزان غلظت گرد و غبار در هوای اهواز، تاکنون نتیجه ای نداشته است و در پاسخ به تماسها با مسئولان بخش های این اداره کل، تنها عنوان شده که اداره کل محیط زیست از ساعت 12 تعطیل شده است.

پدیده گرد خاک از صبح روز گذشته تاکنون موجب بروز مشکلات بسیاری برای شهروندان اهوازی شده است که قطعی طولانی مدت آب و برق سراسر اهواز تنها بخشی از این مشکلات است و به نظر می رسد با عدم اطلاع رسانی به موقع و مدیریت صحیح، این مشکلات تشدید شده است. باید دید که آیا وقوع مجدد این پدیده، همچنان با قطعی آب و برق و مشکلات تنفسی در روزهای آینده همراه خواهد بود یا خیر.