به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۳۰
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : ۱۲۴۶۵۷

روسیه از اقدام اخیر ترامپ حمایت کرد!

گروه بین‌الملل: کمیته ملی ضد تروریسم روسیه NAK امروز در مورد تصمیم اخیر دونالد ترامپ برای ممنوعیت مهاجرت از 7 کشور مسلمان به آمریکا، بیان کرده است که روسیه از همه اقدام‌ها «سازنده» در راستای مبارزه با تروریسم حمایت میکند.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل این مطلب از سخنگوی کمیته ملی ضد تروریسم روسیه پرداخته است. آندره پرژدومسکی در این خصوص به خبرنگاران گفته است: ما از همه اقدام‌های سازنده در این راستا حمایت و استقبال میکنیم. روسیه حمایت همه جانبه ای از همه معیارهای تعیین شده برای مبارزه با تروریسم خواهد داشت. وی همچنین بیان کرده است که سرویس های ویژه روسیه و نهادهای قانونی و قضایی این کشور بر روی توسعه همکاری‌های حوزه مبارزه با تروریسم با آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ حساب باز کرده و امیدوار هستند.

پرژدومسکی همچنین بیان کرده است: ما همواره برای یک همکاری جامع، اساسی و مبتنی بر منافع دو‌طرفه در مبارزه با تروریسم با آمریکا تأکید کرده و خواهان آن بوده ایم و در آینده نیز همواره بر این موضوع تأکید خواهیم داشت. این یک گزینه اصولی است که ما به آن پایبند خواهیم بود و با امید فراوان به اینکه این مساله از سرعت بیشتری برخودار شود، از همکاری در این حوزه خرسند خواهیم بود.

سلفی احسان خواجه‌امیری با معترضان آمریکایی

احسان خواجه‌امیری پیش از ترک کردن فرودگاه لس‌آنجلس با معترضان حاضر در آنجا سلفی گرفت.
فرمان اجرایی ترامپ برای ممنوعیت ورود شهروندان هفت کشور عمدتا مسلمان از جمله ایران به آمریکا با اعتراضات گسترده در این کشور روبه‌رو شده است. در این میان احسان خواجه‌امیری نیز از فرصت استفاده کرده و پیش از ترک خاک آمریکا با چند تن از این معترضان سلفی گرفته است. او این عکس را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

سلفی احسان خواجه‌امیری با معترضان آمریکایی

جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۱۲ ۱۹:۰۵
روسیه چه چرب زبونی میکنه
برا بدست آوردن دل ترامپ چه
کارایی که نمیکنه متحد عزیز ایراان !!! (347821)
حمید
Switzerland
۱۳۹۵/۱۱/۱۲ ۲۰:۲۱
اول نسب
بعد تخریب
یکی یکی تا امریکا تبدیل بشه به جهنم
تا وقتی اینهمه نفهم انجا هست که یکی مثل آقای ترومپ رو انتخاب میکنند روس هم از آب گل همینطوری ماهی خواهد گرفت (347823)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۱۲ ۲۱:۲۹
جالبه که دو کشور عربستان و پاکستان صادر کنننده ترین کشور تروریست در جهان هستند. اینو آمارهای همه کشورها میگه. حتی تونس و الجزایر هم صادر کننده تروریست هستند البته در مقام هفتم و هشتم. همه اینها سیاسیه و یکسرش تامین منافع اسرائیل. انتخاب ترامپ یه چیزی را ثابت کرد: اینکه یا دموکراسی واقعی وجود نداره یا اینکه مردم میتونند تحت تاثیر القائات و تبلیغات، انتخاب اشتباه داشته باشند. (347825)
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۱۲ ۲۲:۵۲
بایدم حمایت کنه.چون خودشون اینو آوردند سرکار. (347830)
مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۱۲ ۲۳:۲۹
تازه این که چیزی نیست شاید برادرمان در کیهان هم موافق باشند .... (347832)
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۱۳ ۰۰:۰۴
از این امریکا کثیف تر همین روسیه هست که چه قشنگ ایران رو به بازی گرفته (347836)
فردوس توسی
Australia
۱۳۹۵/۱۱/۱۳ ۰۵:۰۳
هنوز جای زخم روسها بر پیکر ایران در دو عهدنامه ترکمن چای و گلستان و...خوب نشده نفرین بر تزارهای روس ک وعده هاو قولهاشون اعتباری نداره (347843)