به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۱۲۵۳۷۱

وحدت ملی در انتخابات پیش‌رو ضروریست

گروه سياسي: یک فعال اصلاح طلب گفت: طرح شعار وحدت ملی و عینیت بخشیدن به آن در آستانه انتخابات و اجرایی شدن آن از سوی جریانات سیاسی موجود در کشور بدون شک تبعات مثبتی را در آستانه برگزاری انتخابات در کشور خواهد داشت و زمینه را برای یک حضور حداکثری از مردم در انتخابات پیش رو فراهم می‌کند.

محسن مهرعلیزاده فعال اصلاح‎طلب در گفت وگو با روزنامه «بهار» درباره طرح شعار وحدت ملی از سوی برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا اظهارکرد: بدون شک یکی از الزامات یک کشور و فضای سیاسی کشور داشتن وحدت رویه و انسجام ملی است که این موضوع در صورتی محقق خواهد شد که همه مسئولان در خط و جریان فکری مردم اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: ملت ایران بارها به صورت عینی و عملی اثبات کردند که هیچ‎گاه در دسته‌بندی و جناح‌بندی‌های سیاسی وارد نمی‎شوند و اینگونه اقدامات و فعالیت‎های سیاسی برایشان معنایی ندارد. این فعال اصلاح‌طلب تصریح کرد: بدون شک آن دسته از افراد، چهره‌های سیاسی وشخصیت‌هایی که نظام جمهوری اسلامی ایران را دوست دارند و اعتلا و پیشرفت نظام برایشان مهم است می‎توانند با درپیش گرفتن وحدت و انسجام داخلی به دور از گرایش‎های سیاسی در جهت پیشبرد اهداف کشور گام بردارند. مهرعلیزاده خاطرنشان کرد: مسئولان و شخصیت‌های برجسته کشور نیز می‎توانند با اتخاذ تدابیر جدی و کارآمد در عرصه خدمت با سعه صدر وارد عمل شوند و زمینه و بستر را به منظور ایجاد وحدت عملی و عینی آن هم در آستانه انتخابات فراهم کنند.

وی تاکید کرد: طرح شعار وحدت ملی و عینیت بخشیدن به آن در آستانه انتخابات و اجرایی شدن آن از سوی جریانات سیاسی موجود در کشور بدون شک تبعات مثبتی را در آستانه برگزاری انتخابات در کشور خواهد داشت و زمینه را برای یک حضور حداکثری از مردم در انتخابات پیش رو فراهم می‌کند. این فعال اصلاح‌طلب درباره حضور خود در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو به عنوان کاندیدا اظهارکرد: در حال حاضر تصمیمی را برای حضور در انتخابات ریاست‎جمهوری سال 96 اتخاذ نکردم و فعلا هم بنایی در این راستا ندارم.

مهرعلیزاده در پاسخ به اینکه آیا جریانات سیاسی رایزنی را با شما برای حضور در انتخابات انجام داده‌اند گفت: فعلا هیچ جریان سیاسی صحبت و دعوتی را از بنده برای حضور در انتخابات انجام نداده است.وی خاطرنشان کرد: امیدواریم شرایط و بستر به گونه‌ای در انتخابات پیش رو فراهم شود که تمامی جریانات سیاسی بتوانند با معرفی گزینه‌های مدنظر خود برای حضور در انتخابات وارد عمل شوند.این فعال اصلاح‎طلب تاکید کرد: بدون شک باید فضای سیاسی کشور در آستانه انتخابات به گونه‎ای شکل بگیرد که تحقق شعار وحدت و آشتی ملی به بهترین شکل ممکن عملیاتی شوند تا تمامی جریانات سیاسی در جهت جذب مشارکت مردم و حضور آنها در پای صندوق‌های رای اقدامات لازم را انجام دهند.