به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۱۲۶۵۰۹

هتل عباسی زیباترین هتل خاورمیانه

گروه فرهنگي: شبکۀ سی‌اِن‌اِن امریکا در گزارشی مبسوط، از هتل عباسی اصفهان به عنوان زیباترین هتل خاورمیانه یاد کرده است که به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردش، برای هر گردشگر خارجی جذابیت دارد.
در این گزارش آمده است ایران پس از توافق هسته‌ای سال گذشته در تلاش است صنعت گردشگری خود را تقویت و مدرن کند و این مستلزم تقویت زیرساخت‌های گردشگری ازجمله رسیدگی به هتل‌ها است. سی‌اِن‌اِن می‌افزاید تعداد گردشگرانی که به ایران سفر کرده‌اند در سال 2016 به 5.2 میلیون نفر افزایش یافته و انتظار می‌روند در سال 2017 این روند افزایشی همچنان ادامه یابد.
 
سی‌اِن‌اِن هتل عباسی اصفهان را، هتلی مجلل در شهری باستانی توصیف کرده که در جهان نظیری ندارد.هتل تاریخی عباسی اصفهان، یکی از کهن‌ترین هتل‌های جهان با معماری منحصربه‌فرد است. قدمت آن به حدود 300 سال می‌رسد و به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد. این هتل در ابتدا کاروانسرایی بوده که تجار جادۀ ابریشم از آن استفاده می‌کردند.
 
بازرگانان برجسته و دیپلمات‌ها علاقۀ خاصی به هتل عباسی دارند. البته اقامت در هتلی با این ‌همه زیبایی و جذابیت خیلی هم کم‌هزینه نیست. قیمت برخی سوئیت‌های این هتل برای یک شب اقامت تا حدود یک میلیون و هفتصد هزار تومان هم می‌رسد.
 
تصاویر اختصاصی سی‌اِن‌اِن از هتل عباسی را در زیر ببینید:
 
ترجمه:‌ پرس‌تی‌وی