به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ ساعت ۲۰:۵۸
کد مطلب : ۱۲۷۱۰۶
هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا؛

توقف استقلال خوزستان، شکست پرسپولیس

گروه ورزشی: تیم فوتبال استقلال خوزستان که در دو دیدار ابتدایی خود در لیگ قهرمانان آسیا دو برد شیرین کسب کرده بود در سومین بازی برابر لخویا قطر به تساوی رضایت داد.
توقف استقلال خوزستان، شکست پرسپولیس
به گزارش مهر، تیم های فوتبال استقلال خوزستان و لخویای قطر از ساعت ۱۷ امروز سه شنبه در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک به یک خاتمه یافت. در این بازی که در ورزشگاه غدیر اهواز و در حضور بیش از ۱۵ هزار تماشاگر برگزار شد، حسن بیت سعید (۷ - پنالتی) برای استقلال خوزستان گلزنی کرد و اسماعیل محمد (۱۱) گل تساوی را برای لخویا به ثمر رساند. نیمه اول دو تیم فوتبال زیبا و پراتفاقی را به نمایش گذاشتند که حاصل آن ایجاد موقعیت های پرتعداد روی دروازه ها بود. در این بین استقلال خوزستان نمایش بهتری داشت و بارها تیم پرمهره لخویا را تحت فشار قرار داد اما نتوانست از این موقعیت ها برای رسیدن به گل برتری استفاده کند.
 
نیمه دوم اما کیفیت بازی با افتی محسوس مواجه شد و موقعیت جدی را از سوی دو تیم شاهد نبودیم. در پانزده دقیقه پایانی سیروس پورموسوی سعی کرد با تغییراتی که در تیمش ایجاد می کند به گل برتری دست پیدا کند اما با وجود داشتن چند فرصت خود در نهایت این بازی با تساوی به پایان رسید. در دقیقه ۹۰ این دیدار محمد عبدالله مدافع تیم لخویا با دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج شد. استقلال خوزستان با این تساوی ۷ امتیازی شد و شانس خوبی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا دارد. شاگردان پورموسوی فعلا با ۷ امتیاز صدرنشین هستند. لخویا هم ۵ امتیازی است.

 پایان تلخ سال برای سرخپوشان در آسیا
تیم فوتبال پرسپولیس که در دو دیدار ابتدایی اش در لیگ قهرمانان آسیا صاحب یک تساوی و یک پیروزی شده بود سومین دیدارش در این مسابقات را برابر الریان قطر واگذار کرد.در ادامه رقابت های هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا شامگاه امروز سه شنبه تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه السد دوحه مهمان تیم الریان قطر بود که این دیدار با شکست ۳ بر یک سرخپوشان ایران به پایان رسید. مهدی طارمی(۶) برای پرسپولیس و رودریگو تاباتا(۱۹ و ۵۷ - پنالتی) و گارسیا ویرا(۸۸) برای تیم فوتبال الریان گل زدند. در این دیدار که پرسپولیس با لباس های سفید به میدان رفته بود شاگردان برانکو خیلی زود به گل رسیدند. در دقیقه ۵ این دیدار مهدی طارمی در موقعیتی که به نظر آفساید هم می رسید دروازه حریف را باز کرد و بعد از این گل هم چند موقعیت خوب داشت اما نتوانست از آنها استفاده کند.

در ادامه این تیم الریان بود که توانست موقعیت های بهتری را ایجاد کند و در دقیقه ۱۹ توسط «تاباتا» به گل تساوی دست پیدا کرد. بعد از این گل برای دقایقی الریان تیم برتر میدان بود اما در دقایق پایانی نیمه اول این پرسپولیس بود که چند موقعیت عالی برای گلزنی داشت. نیمه دوم در شرایطی آغاز شد که پرسپولیس در خط حمله کم تعداد بود و موقعیت هایی هم که نصیبش می شد زهر چندانی نداشت. با این حال یک ضد حمله از تیم الریان کافی بود تا سیدجلال حسینی در دقیقه ۵۶ روی سباستین سوریا مرتکب خطای پنالتی شود و این ضربه را تاباتا به گل دوم حریف تبدیل کند.

در ادامه پرسپولیس حملات زیادی را روی دروازه میزبان انجام داد و صاحب موقعیت های خوبی هم برای گلزنی شد اما نتوانست از این فرصت های خوب برای به تساوی کشاندن بازی استفاده کند. در دقیقه ۸۵ الریان در یک ضد حمله صاحب موقعیت تک به تک شد که بیرانوند ضربه مهاجم حریف را گرفت. درحالی که پرسپولیس برای رسیدن به گل تساوی تلاش می کرد الریان در یک ضد حمله و روی یک ضربه ایستگاهی موفق شد توسط ویرا به گل سوم دست پیدا کند. پرسپولیس با این شکست ۴ امتیازی شد و باید منتظر دیدارهای آینده اش در لیگ قهرمانان آسیا باشد.