به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۱۲۷۲۱۸
چغاله بادام کیلویی ۲۰۰ هزار تومان

نوبرانه ها به بازار رسیدند

گروه اقتصادی: بازار شلوغ روزهای پایانی سال علاوه بر فروش اجناس مورد نیاز خانوار، شاهد ورود نوبرانه های بهاری و فروش سیری آنها است.
نوبرانه ها به بازار رسیدند
فصل بهار علاوه بر زیبایی های طبیعی به فصل میوه های متنوع و نوبرانه پرطرفدار نیز معروف است و در این میان چغاله بادام پیشتاز از سایر میوه ها در بازار خودنمایی کرده است.گزارش های میدانی میزان نشان می دهد چغاله بادام در سطح بازار به قیمت سیری ۱۵ هزارتومان و هر ۱۰۰ گرم ۲۰ هزار تومان در مغازه ها و یا به دست چرخی های دوره گرد به فروش می رسد.
 
یکی از فروشندگان  گفت: چغاله های سطح بازار از استان فارس به تهران منتقل شده و دلیل قیمت بالا، کم بودن ان در سطح بازار است و به طور قطع تا ۱۰ روز آینده و افزایش عرضه شاهد کاهش قیمت خواهیم بود.

فروشنده دیگری که او نیز چغاله های خود را سیری ۱۵ هزار تومان به فروش می رساند گفت: هر کیلو چغاله بادام ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد که در صورت خرید ۱۰ هزار تومان نیز تخفیف داده می شود.
 
با این تفاسیر و با قیمت‌های اعلامی از سوی فروشنده ها باید منتظر ماند و دید این نوبرانه لوکس تا چه زمانی در اوج قیمت قرار دارد و چه تاریخی را برای افت قیمت خود و شیرین کردن کام اکثریت افراد انتخاب خواهد کرد.
مرجع : میزان